• Home
  • Ultra Kreativno
  • Teatralne fotografije umjetnika Harisa Nukema istražuju značenje “vjere” u današnjem “povezanom” svijetu
Ultra Kreativno

Teatralne fotografije umjetnika Harisa Nukema istražuju značenje “vjere” u današnjem “povezanom” svijetu

Bogata simbolizmom i duhovnom ikonografijom, najnovija serija fotografija umjetnika Harisa Nukema, zamagljuje prošlost i sadašnjost, kako bi “presudno” pogledala modernu kulturu.

Foto: Dopamine © Haris Nukem. All images courtesy of Maddox Gallery and the artist

Njegove fotografije s naslovom “Faith” istražuju značenje „vjere“ u današnjem svijetu „uvijek uključenog“ i dodiruju goruće brige poput hedonizma, internetskih trolova, tribalizma, društvenih medija, slave i krhkosti javnih usluga.

Foto: Counting Blessings © Haris Nukem

Svaka teatralna fotografija sadrži svoje muze (nadolazeće muzičare, modele, umjetnike, kreativce i prijatelje), a sve je prikazano u vidu ikona – biblijska, istorijska, kraljevska, mitološka – ali u savremenom okruženju.

Foto: Death of Facts © Haris Nukem

Nukemovu izložbu možete vidjeti u Maddox Gallery, Mayfair u Londonu, ovog septembra. Impresivna predstava, nazvana “Faith”, kreativno spaja teme romantizma i materijalizma, mekoće i snage, glamura i odmazde, junaka i bogova. “U našem sve više sekularnom svijetu “vjera” je istraživanje džepova u koje možemo smjestiti svoja uvjerenja”, objašnjava Haris Nukem.

Foto: Hero Life © Haris Nukem

Ovo, naravno, nije prvi put da je Nukem proučavao ljudski duh u 21. vijeku. Kreativno dijete, samouk iz različitih medija, umjetnosti i oblasti, dok je razvijao malu modnu kompaniju, otkrio je svoju strast prema fotografiji i razvio svoj jedinstveni stil.

Foto: Kikz © Haris Nukem

Nakon snimanja naslovnica za široki spektar časopisa i publikacija, uključujući Mixmag, Beautiful Bizarre, Noctis i Lowdown, 2017. godine Nukem je režirao Firetrap TV / kampanju. Takođe je fotografisao  kampanje za BOY London, Selfridges, Twisted Tailor, Bez predrasuda, ADYN i Glitterbox.

Foto: Momento Mori © Haris Nukem

Haris Nukem je usko sarađivao sa brojnim izdavačima i umjetnicima uključujući Defected Records, Good Soldier, Warner Music, Universal, IAMDDB, Dennis Sulta, Jordan Stephens i Badass B. 2019. godine vodio je kampanju za posjetu Britaniji, koja se fokusira na blagodati života u Londonu za mlade kreativce.

Foto: We Need Heroes © Haris Nukem

Izvor: creativeboom.com

Slični članci

Pogledaj kako izgleda Pantone boja godine u prirodi

Ultra magazin

Umjetnička instalacija banana na zidu prodata za 120.000 dolara

Ultra magazin

Pantone boja 2020. godine zrači pouzdanjem

Ultra magazin