• Home
  • Ultra Kreativno
  • Savjeti koji će ti pomoći da preživiš poslovni svijet bez gubitka kreativnosti
Ultra Kreativno

Savjeti koji će ti pomoći da preživiš poslovni svijet bez gubitka kreativnosti

Brine te gubitak integriteta kao kreativca u poslovnom svijetu? Dizajner i umjetnik John S. Couch lansirao je novu knjigu koja bi mogla pomoći.
Death to Stock

U djelu Umjetnost kreativne pobune: kako pobjediti u kreativnosti, promijeniti kulturu i spasiti dušu, on dijeli 28 pravednih principa koji su identifikovani kako bi pomogli da izgradiš samopouzdanje i živiš kreativno ispunjen život u kancelariji.

John iz prve ruke zna koliko je teško održavati kreativne sokove, dok se suočava s pritiscima i pravilima društva i računima koje treba platiti. Karijeru je gradio u časopisu Wired i na CBS-a, a trenutno je u Hulu potpredsjednik Product Designa. Ipak, kao mladi dizajner, nailazio je na mnogobrojne neuspjehe i periode razočaranja – teška iskustva koja je možda mogao izbjeći ili lakše prevladati uz nečiju pomoć.

„Karijera je kada radite nešto što volite sa strašću, bez brige o zaradi. I ironija je, naravno, kada to radite s istinitošću i hrabrošću, uglavnom će vaše strasti donositi novčane nagrade. ” – John S. Couch

Koji je najčešći strah koji kreativni ljudi imaju – i kako ga prevladati?

Prije svega, mislim da svi ljudi posjeduju urođenu kreativnost. Rođeni smo kreativni, a zaboravljamo kako je biti naše prirodno ja. Djeca su po prirodi znatiželjna i crtaju bez brige o konačnom proizvodu – nagrada je u stvarnom procesu izrade, a slika je samo artefakt, uspomena na to iskustvo. Kako postajemo stariji manje se fokusiramo na stvaranje, kreativni akt i više na rezultat – pogotovo ako počnemo naplaćivati svoje kreacije. Zbog toga više naglašavamo rezultat, a uživanje, prirodna radost stvaranja, umanjuje se.

Najčešći strah je osjećaj “nisam ništa uradio tako dugo” i najvjerovatnije ću se osramotiti pred svima, uključujući i sebe. To je osjećaj gubitka, izblijedjelo sjećanje na koje ne želimo gledati i osjećaj da sve što stvorimo kao odrasla osoba mora biti dobro ili čak sjajno. Kao što Ira Glass tako elokventno kaže, postoji jaz između vaše trenutne vještine i vašeg ukusa. Većina ljudi ima mnogo bolji ukus nego sposobnost, i brzo se obeshrabruju kad nisu sjajni.

Najveći je strah od spoznaje koliko smo potencijalno osrednji. Ironija je u tome da ako radikalno prihvatite gdje se trenutno nalazite, možete to koristiti kao temelj i brzo nadograditi prema svom ukusu, ako se obavežete raditi na njemu svakodnevno. I više se fokusirati na proces nego na postizanje rezultata.

Šta je najvažnije za njegovanje kreativnosti?

Omogućite siguran prostor za kreativno razmišljanje. Većina radnih okruženja je donekle zasnovana na strahu. Vrijeme je novac, znate takve stvari. A ako izvršni direktor vidi kreativnu osobu koja razmišlja kroz problem, možda će pomisliti da on / ona samo troši dragocjeno radno vrijeme. Stvarnost je takva da kreativnost zahtijeva kontemplaciju, a kontemplacija zahtijeva vrijeme, a to znači da trebate osigurati vrijeme za kreativno razmišljanje.

https://www.john-couch.com/
Pišete o važnosti ugodnosti od nelagode. Zašto je to tako vitalno i šta mi možemo učiniti da izađemo iz svoje zone komfora?

Kreativni proces je po prirodi neugodan, jer je isprva nepoznata, tabula rasa, a nedostaje nam majstorstva za ono što je nepoznato. Drugim riječima, nedostaje nam kontrola. A ljudi mrze kada nemaju kontrolu.

Majstorstvo je divno i svi bismo trebali težiti tome. Ali majstorstvo može biti zastrašujuće, ako nije izazvano. Padamo na iste obrasce, radimo iste stvari izuzetno dobro, ali tada dobro istrošeni utori dovode do stagnacije. Svijet postaje mali kad zadržimo iste rutine i isti put kroz život. Ništa novo se ne sazna.

Kompanije su suštinski usmjerene ka stabilnosti i operativnoj efikasnosti. Kada se kompanija prvi put rađa, često su to preduzetnici koji su po prirodi inovativni. No, inovacija se brzo institucionalizira i inovacija, po prirodi razara, potiskuje se. Inovacija je neugodna, ali ključna za uspjeh.

Dilema za većinu kompanija je kako uravnotežiti održavanje osnovne djelatnosti, kao i dopustiti internoj grupi da unese poremećaje u vlastiti posao. Oni bi trebali raditi paralelno. 90 posto kompanije je tu da ispoštuje rokove, a ostalih 10 posto je tu da obezbijedi budućnost, razmišljajući o budućnosti i stvarajući inovativne proizvode koji bi privremeno poslovanje mogli ugroziti. Ali bolje je biti vlastiti ometač, a ne konkurencija.

Vjerujem u održavanje “uma početnika” o čemu zen majstor Suzuki Shunryu raspravlja u svojoj knjizi Zen Mind, Beginner’s Mind. U mislima početnika postoje mnoge mogućnosti.

Možemo učiniti male stvari kako bismo izašli iz svoje zone komfora. Na primjer, nacrtajte lijevom rukom ako ste dešnjak, i obrnuto. Vozite se drugim putem do posla. Držite knjigu skica i natjerajte se da svakodnevno crtate – što je gore, to je bolje. Odlučite se za spektakularni neuspjeh u nečemu što vas užasava.

Sviđa mi se citat Davida Bowieja: “Ako se osjećate sigurno u području u kojem radite, ne radite u pravom području. Uvijek idite malo dalje u vodu nego što mislite da ste sposobni. Uđite malo dublje. A kad osjetite da vam stopala ne dodiruju dno, upravo ste na pravom mjestu da napravite nešto uzbudljivo.”

Šta lideri mogu učiniti da neguju kreativnost unutar svojih timova i zašto je to dobro za posao?

Vođe moraju dati primjer za ono što žele usaditi svom timu. Vođa je ogledalo tima. Ako želimo kreativan tim, moramo biti i sami kreativni. Kreativni vođa mora postaviti jasnu viziju i raditi kroz svoje ljude.

Kako riješiti kreativnu blokadu?

Kada imam kreativnu blokadu, inspiraciju tražim kroz odlazak u muzeje, putovanja i posjećivanje konferencija. Gledam sjajne filmove, odem u šetnju ili razgovaram s prijateljima. Takođe mnogo čitam.

Razočaranje je dio kreativnog procesa. Većina se osjeća blokirano. Ali borite se radeći svakodnevno. Kvanititet bilo čega dovodi do kvaliteta.

Kad pišem, počnem jednostavno, aktivno ne radeći ništa. Meditiram 10 minuta. Tada sjedim i ne radim ništa. Nema skiciranja. Nema društvenih medija. Ništa. Na kraju mi ​​dosadi besposlen um, a ja pišem. Pišem hrabro, neuredno i jezivo, i nakon stranice ili više, nalazim se u zoni. I mogu odlučiti izbrisati prvi neuredni dio ili ga zadržati. Isto je i sa umjetnošću. Pomičem ruku dopuštajući da pronađe ono što pronađe. Ponekad završim sa šljokicama. Ponekad naletim na nešto slučajno što nikada ne bih svjesno pronašao.

 

Izvor: creativeboom.com

Slični članci

Craig Black je multitalentovani predstavnik kreativne industrije koji će na Play Media Day-u govoriti o ljubavi i strasti prema dizajnu

Ultra magazin

Savjeti za romantičnu dekoraciju spavaće sobe

Ultra magazin

Pitaš se kako izgleda ljubav na fotografijama?

Ultra magazin