Ultra Ukusno

Sa ovom dijetom Adele je izgubila 50 kilograma

Dijeta koja se trenutno  najviše pretražuje na internetu zove se ”sirtfood” dijeta. To je novi i neobičan režim prehrane koji dopušta konzumiranje  mnogih ”grešnih” namirnica i koji je po interesu potukao Dukan i Paleo dijetu. Zvuči nevjerovatno da postoji režim ishrane koji ne samo da dozvoljava nego i podstiče konzumiranje čokolade, crvenog vina i crne kafe. Sirtfood dijeta je postala popularna, jer je baš uz pomoć nje, pjevačica Adele došla do zavidne figure.
Foto: Pixabay

Osmislili su je i testirali nutricionisti Aidan Goggins i Glen Matten, koji su sve detalje o novom režimu prehrane prezentovali u knjizi “The Sirtfood Diet: The revolutionary plan for health and weight loss”.

Zahvaljujući ovoj dijeti, Adele sada ima savršenu figuru i u kombinaciji s redovnim treninzima, pjevačica ima zavidnu liniju. Pjevačica je smršavila skoro 50  kilograma i vidi se da nikada nije bila sretnija i zadovoljnija svojim izgledom. Svakodnevno je povećavala unos kalorija, redovno je pila zeleni čaj, jela kelj, agrume, kurkumu i borovnice. Uz to je, naravno, obavljala svakodnevne treninge u teretani.

Foto: Pixabay

Osim što je popularna, jer je pored Adele upražnjavaju mnoge poznate ličnosti, ova dijeta je stekla veliki broj sljedbenika, jer ne podstiče gladovanje ili grižu savjesti zbog unosa kalorija, kao neke druge dijete. Radi se o unosu “čudotvorne hrane” koja zasiti, pomaže da se izgube kilogrami i dugoročno poboljšava zdravlje. Uz ovu dijetu moguć je brz gubitak viška kilograma, u prosijeku 3 kilograma u sedam dana.

Getty Images ; Backgrid

Šta je zapravo Sirtfood dijeta? Osnovni sastojci su namirnice koje podstiču tijelo da proizvodi sirtuin, grupu od sedam proteina za koje je dokazano da regulišu razne funkcije u tijelu, ali i produžuju životni vijek. Oni regulišu i ubrzavaju metabolizam, te povećavaju efikasnost mišićnih vlakana. Hrana koja podstiče njihovu proizvodnju aktivira gene za mršavljenje na najbolji mogući način. Pokretanjem tih gena, tokom treninga, dolazi do efikasnije kontrole šećera u krvi, iskorištavanja masnih naslaga, gradnje mišića i podsticanja daljeg razvoja metabolizma.

Foto: Pixabay

Ova dijeta ima dvije faze. Prva je intenzivni sedmodnevni program osmišljen kako bi započelo intenzivno mršavljenje, dok druga faza uključuje uvođenje novih namirnica u jelovnik.

U prvoj fazi koja traje sedam dana unos kalorija se ograničava na 1000. Prva tri dana, pije se zeleni sok napravljen od kelja, celera, rukole, peršuna, limuna i zelenog čaja i jede se jedan obrok dnevno. Obrok može da bude na primjer piletina u umaku od kurkume i salata od rukole. Poslije obroka dozvoljeno je uzeti 15 do 20 grama tamne čokolade. U drugoj polovini prve sedmice uvode se dva obroka i dva soka dnevno.

Foto: Pinterest

Druga faza traje 14 dana i tada dolazi do trajnog gubitka kilograma. Jedu se tri obroka koji podstiču veću proizvodnju sirtuina i jedan zeleni sok. Najvažnije od svega je uključiti što više namirnica u prehranu, kako bi tijelo dobilo više energije.

Prednost ove dijete je što se može uklopiti u normalan način prehrane samo sa dodavanjem namirnica bogatih proteinima.  Za razliku od drugih dijeta kojima je cilj brzo gubljenje kilograma, sirtfood dijeta je savršena čak i kada je samo cilj poboljšanje zdravlja i jačanje imuniteta. Ako je cilj mršavljenje, nema izgladnjivanja već se u normalnu svakodnevnu ishranu ubacuju namirnice koje potiču proizvodnju sirtuina.

Ovo je spisak Top 20 namirnica ili sirtfood hrana je hrana koja najviše utiče na proizvodnju sirtuina: kelj, crno vino, jagode, luk, soja, peršun, ekstra djevičansko maslinovo ulje, tamna čokolada (bar 80%), matcha zeleni čaj, heljda, kurkuma, orasi, rukola, čili, selen, datule, crveni radič, borovnice, kapari, kafa.

Foto: Marie Claire

Goggins i Matten, dijetu su testirali isključivo na ispitanicima koji se redovno tj. svakodnevno bave fizičkom aktivnošću. Svi ispitanici u prosjeku su izgubili 3 kilograma u 7 dana.

Nutricionisti naglašavaju kako je ovo prije svega režim prehrane, a ne drastična dijeta za nezdravi gubitak kilograma. Cilj prehrane je osnažiti metabolizam i imuni sistem, te poboljšati opšte zdravstveno stanje, koje će uz obaveznu tjelesnu aktivnost na kraju uroditi i gubitkom viška kilograma. Konsultujte se sa ljekarom prije nego šte krenete na taj režim prehrane.

Slični članci

Probaj ukusnu balzamiko tjesteninu sa gljivama

Ultra magazin

Mediteranska ishrana za dugovječnost

Ultra magazin

5 ideja za veganski doručak

Ultra magazin