• Home
  • Ultra Moderno
  • Rihanna u novoj kampanji ističe žene koje su preživjele rak dojke
Ultra Moderno

Rihanna u novoj kampanji ističe žene koje su preživjele rak dojke

Rihanna koristi svoju najnoviju kampanju Savage X Fenty kako bi istakla žene koje su preživjele rak dojke.

Savage x Fenty

U znak podrške Mjesecu borbe protiv raka dojke, pjevačicina marka donjeg rublja zatražila je od tri “preživjele i uspješne” da nose modele iz kolekcije, od čije prodaje će novac donirati dobrotvornoj organizaciji Clara Lionel Foundation, koju je Rihanna osnovala 2012. godine. X Fenty doniraće dio prihoda – ukupno do 250.000 američkih dolara – kako bi pomogao organizaciji da finansira istraživanje raka i podršku crnkinjama kojima je dijagnostifikovana bolest.

Savage x Fenty

Na fotografijama za kampanju su Cayatanita Leiva i Ericka Hart, 34-godišnjakinje, i Nykia McKenzie (26), koje nose sportske nove stilove kolekcije. Svaki model imao je veze s načinom na koji su predstavljeni, ili su se same fotografisale ili uz pomoć voljene osobe.

Hart, koja je pozirala u sivom kompletu, dijagnostifikovane su dvije vrste raka dojke odjednom: HER2-pozitivna i trostruko negativna. “Kampanja Savage X Fenty podržala je moje iskustvo ne samo kao preživjele raka dojke, već i svih mojih presjeka identiteta kao crne, queer, nebinarne žene”, rekla je Hart.

“Mnoge kampanje protiv raka fokusiraju se na jedan aspekt, vašu hroničnu bolest, ali ne i na to kako vaši različiti identiteti igraju ulogu u načinu na koji se krećete kroz bolest… Svidjelo mi se i što se kampanja nije fokusirala na poze koje su fokusirane na snagu kao jedinu sliku koja predstavlja kako živjeti s rakom dojke, već samo predstavlja ljude koji žele podijeliti svoje iskustvo kako bi pomogli nekom drugom.”

Savage x Fenty

Leiva, jedna od tri manekenke, željela je da njeni ožiljci budu prikazani na fotografijama. “Ne vidim svoje ožiljke kao ožiljke”, rekla je. “Gledam ih kao svoj ručno rađeni nakit … koji podsjeća mene i druge da sam ovdje i da napredujem.”

McKenzie, koja je prošlog juna našla kvržicu u dojci, rekla je da joj je dva puta pogrešno dijagnosticirana prije nego što je konačno dobila tretman kod trećeg ljekara. “Do marta, moja dojka je bila veličine mini lubenice. Tada sam znala šta se događa”, rekla je u videu koji prati kampanju. “Činjenica da će se ove fotografije vidjeti širom svijeta znači mi sve, uglavnom zato što znam da će biti ispričana moja priča i da je moja oluja uvijek bila veća od mene, jer je trijumf još veći”, dodala je.

Slični članci

Disney Princess vs. Disney Villains je nova sisterlove by Essence & Catrice limitirana kolekcija

Ultra magazin

Catrice Modern Glam kolekcija predstavlja nježne boje, ali i sjajni glamur

Ultra magazin

Evo kako Ultra Betty duks nosi modna blogerka “Moda i Tako To”

Ultra magazin