Ultra Ukusno

Proteinski doručak: Kajgana bez jaja!

Prijatelji životinja obožavaju tofu kajganu, idealan proteinski doručak, bez jaja, koji će nam dati utisak da jedemo pravu kajganu sa jajima, slaninom i sirom. Ipak, ni jedna od ovih namirnica se ne nalazi u ovom jelu, te ćeš se oduševiti kako je lako moguće zamijeniti sve navedenog nekim drugim sastojcima.

Foto Getty Images

Isprobaj ovu nešto drugačiju proteinsku kajganu!

Sastojci za tofu kajganu (za četiri osobe):

  • 50 grama dimljenog tofua,
  • 150 grama običnog mekanog tofua,
  • povrće po želji (paradajz, paprika, mladi luk, crveni luk, šampinjoni),
  • prstohvat crne himalajske soli,
  • malo kurkume,
  • malo vode ili sojinog mlijeka,
  • maslinovo ulje.

Priprema jela:

Na malo maslinovog ulja propržiti sitno nasjeckani dimljeni tofu i povrće po želji. Za to vrijeme izmrviti običan tofu – ako je jako suh, može mu se dodati malo vode ili sojinog mlijeka, pa ga dodati u tavu. Tofu i povrće začini sa malo kurkume u prahu i himalajskom soli. Pržiti minutu ili dvije, te poslužiti.

Crna so ovom jelu daje pravi okus jaja, kurkuma mu daje boju, a dimljeni tofu “glumi” slaninu. U jelo možeš dodati i nešto prehrambenog kvasca, zbog čega će ti se činiti da u kajgani ima i sira.

Prijatno!

Slični članci

Ukusni potaž od špinata!

Ultra magazin

Domaći sladoled, idealan za početak ljeta!

Ultra magazin

12 stvari koje treba da znaš prije nego što postaneš vegan

Ultra magazin