Ultra Kreativno

Proglašeni najbolji projekti i agencije Adriatic regije

Najbolja agencija BalCannesa 2019. je McCann Beograd, a najboljim projektom u cijeloj regiji proglašen je Art Directed by Nature  Studija Sonde!
Borna Filic/PIXSELL

Prestižnu titulu najbolje agencije na ovogodišnjoj reviji BalCannes održanoj u okviru dvanaestog Weekend Media Festivala  odnijela je agencija McCann Beograd. Projekat Art Directed by Nature Studija Sonde  proglašen je najboljim projektom BalCannesa, a pritom je ponio i titulu najboljeg projekta po žiriju predstavnika agencija, te titulu najboljeg inostranog projekta!

Žiri klijenata najboljim je proglasio projekat Boranka, agencije Imago Ogilvy. Nagrada žirija novinara pripala je projektu Minus 33% agencije BPCS, koja se ove godine prvi put takmičila na BalCannesu. Najbolji je regionalni projekat Jana. Duboko iznad svih agencije Saatchi&Saatchi Croatia.

Nije tajna da BalCannes okuplja izvrsne projekte iz cijele regije koji su često rezultat izvanrednih priča. Zato su ove godine prvi put nagrađeni smjelost na tržištu i davanje kreativne slobode agenciji, te je uručen još jedan lav – nagrada za hrabrost klijenta! Nagrada je dodijeljena projektu Coca-Cola Love is always the right way! agencije McCann Skopje i klijenta The Coca-Cola Company.

Za sve koji nisu bili na festivalu, svi projekti BalCannesa biće objavljeni na stranicama BalCannes Yellow Pages, online bazi agencija koja tokom cijele godine služi kao koristan alat oglašivačima koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima.

Organizatori BalCannesa su Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival.

 

Slični članci

Zašto je jesen najljepše godišnje doba?

Ultra magazin

Ručno iscrtani stakleni predmeti ukrajinske umjetnice

Ultra magazin

Neuromarketingom do boljeg radnog okruženja

Ultra magazin