Ultra Ukusno

Počni jesti salatu za doručak

Polako ali sigurno, salate za doručak postaju nova moda u svijetu zdravlja i to s dobrim razlogom. Sve više zdravstveno osviještenih ljudi počinje shvatati koliko benefita može pružiti, pored vrhunskog ukusa.

Pexels

Da započneš svoj dan sa puno hranjivih sastojaka, navodimo nekoliko najboljih prednosti koje možeš dobiti jedenjem salate za doručak:

Poboljšava probavu

Salate se obično prave od voća i povrća, što znači da su bogate vlaknima i vodom, što ih čini dobrim za tvoju probavu. Vlakna, posebno pomažu stolici da se kreće kroz crijeva, smanjujući šanse za zatvor.

Pomaže u jačanju tvog cjelokupnog zdravlja i sprečava određene bolesti

Ovo ne bi trebalo biti iznenađenje, jer jesti salatu za doručak znači da rano ujutro konzumiraš raznovrsno voće i povrće. To znači brojne hranjive tvari i biljne spojeve koji ti mogu poboljšati zdravlje i smanjiti vjerovatnoću od raznih bolesti. Takve bolesti uključuju srčane tegobe, dijabetes, pa čak i rak.

Pexels

Povećava raspoloženje i produktivnost

Znaš li da konzumiranje doručka koji sadrži puno složenih ugljikohidrata i malo masti pomaže smanjiti umor i poboljšava tvoje raspoloženje? Složeni ugljikohidrati takođe su važni za poboljšanje tvoje mentalne sposobnosti, ubrzavajući obradu informacija, pažnju i pamćenje.

Jesti ujutro voće i povrće (koji su svi s malo masti i bogati su složenim ugljikohidratima) dobar je način da pripremiš svoj um za dan, ali i da se pobrineš da se osjećaš dobro sve do odlaska na spavanje.

Pexels

Savjet – kako da napraviš brzu salatu za doručak:

Prvi korak:  Odaberi povrće. Kao bazu za salatu biraj lisnato povrće, koje je veoma hranjivo.

Drugi korak: Dodaj proteine. Oni će ti pomoći da ne osjećaš glad, a mogu dolaziti iz jaja i mliječnih proizvoda ili iz biljnih izvora, poput graška, sjemenki i nekih cjelovitih žitarica.

Treći korak: Ubaci složene ugljikohidrate. Oni su glavni izvor goriva za tvoje tijelo, tako da nemoj zaboraviti na njih. Bolje je koristiti složene ugljikohidrate nego šećere i skrob.

Četvrti korak: Dodaj zdrave masti. Najbolji izvori zdravih masnoća su cjelovite biljne namirnice. Ovo može pomoći tvom tijelu da aprosbuje vitamine topive u mastima.

Slični članci

Lažna Schwarzwald torta – jednostavna i preukusna!

Ultra magazin

Krompir punjen gljivama i špinatom

Ultra magazin

Bruschette sa sirom, maslacem i bijelim lukom!

Ultra magazin