Ultra Ukusno

Počni jesti salatu za doručak

Polako ali sigurno, salate za doručak postaju nova moda u svijetu zdravlja i to s dobrim razlogom. Sve više zdravstveno osviještenih ljudi počinje shvatati koliko benefita može pružiti, pored vrhunskog ukusa.
Foto: Unsplash

Da započneš svoj dan sa puno hranjivih sastojaka, navodimo nekoliko najboljih prednosti koje možeš dobiti jedenjem salate za doručak:

Poboljšava probavu

Salate se obično prave od voća i povrća, što znači da su bogate vlaknima i vodom, što ih čini dobrim za tvoju probavu. Vlakna, posebno pomažu stolici da se kreće kroz crijeva, smanjujući šanse za zatvor.

Pomaže u jačanju tvog cjelokupnog zdravlja i sprečava određene bolesti

Ovo ne bi trebalo biti iznenađenje, jer jesti salatu za doručak znači da rano ujutro konzumiraš raznovrsno voće i povrće. To znači brojne hranjive tvari i biljne spojeve koji ti mogu poboljšati zdravlje i smanjiti vjerovatnoću od raznih bolesti. Takve bolesti uključuju srčane tegobe, dijabetes, pa čak i rak.

Povećava raspoloženje i produktivnost

Znaš li da konzumiranje doručka koji sadrži puno složenih ugljikohidrata i malo masti pomaže smanjiti umor i poboljšava tvoje raspoloženje? Složeni ugljikohidrati takođe su važni za poboljšanje tvoje mentalne sposobnosti, ubrzavajući obradu informacija, pažnju i pamćenje.

Jesti ujutro voće i povrće (koji su svi s malo masti i bogati su složenim ugljikohidratima) dobar je način da pripremiš svoj um za dan, ali i da se pobrineš da se osjećaš dobro sve do odlaska na spavanje.

Savjet – kako da napraviš brzu salatu za doručak:

Prvi korak:  Odaberi povrće. Kao bazu za salatu biraj lisnato povrće, koje je veoma hranjivo.

Drugi korak: Dodaj proteine. Oni će ti pomoći da ne osjećaš glad, a mogu dolaziti iz jaja i mliječnih proizvoda ili iz biljnih izvora, poput graška, sjemenki i nekih cjelovitih žitarica.

Treći korak: Ubaci složene ugljikohidrate. Oni su glavni izvor goriva za tvoje tijelo, tako da nemoj zaboraviti na njih. Bolje je koristiti složene ugljikohidrate nego šećere i skrob.

Četvrti korak: Dodaj zdrave masti. Najbolji izvori zdravih masnoća su cjelovite biljne namirnice. Ovo može pomoći tvom tijelu da aprosbuje vitamine topive u mastima.

Foto: Unsplash

 

Izvor: msn.com

 

Slični članci

Galette sa jabukama

Ultra magazin

Kesten cheesecake idealan za jesen!

Ultra magazin

5 namirnica za blistavu kožu

Ultra magazin