Ultra Kreativno Ultra Unique

Počinje “Ultra Unique” – novi edukativni projekat za mlade

IuteCredit
IuteCredit

Počinje „Ultra Unique“ – novi edukativni projekat, koji će činiti tromjesečni niz edukacija, koje će okupiti 20 mladih lidera iz bh. lokalnih zajednica – predstavnika medija, youtubera, podcastera, kojima je potrebna dodatna edukacija i osnaživanje. Tokom maja, juna i jula organizator događaja Play Team će održati korisne edukacije uz pomoć kojih će učesnici unaprijediti svoje vještine i znanja, kao i prakse, te tako postati konkurentniji na tržištu, privući pažnju javnosti i publike i kreirati još kvalitetniji sadržaj.

 

IuteCredit
IuteCredit

Kroz osam radionica će se ambicioznim mladim ljudima na kreativan i inovativan način približiti recept za uspjeh u online i digitalnom svijetu. Lokalni i regionalni mentori i predavači će prenijeti svoja dugogodišnja iskustva i stečena znanja na mlađe generacije, kako bi im olakšali građenje uspješnih karijera u svijetu digitalnih medija.

Play Team uz već regionalno prepoznat Play Media Day, predstavlja novi projekat „Ultra Unique“, kao dodatnu platformu za edukaciju.

Teme koje zauzimaju vodeću ulogu i bez kojih je nemoguće zamisliti današnje poslovanje biće u fokusu osam radionica. Počevši od storytellinga – koji se smatra jednim od najmoćnijih alata današnjice kojim šaljemo snažne poruke i pričamo dobre priče, preko značaja brendinga u kreiranju pozitivne percepije kod ljudi, do kvalitetnog sadržaja, koji je stub svakog kvalitetnog biznisa, „Ultra Unique“ će detaljno obraditi sve aspekte, koji su neophodni za opstanak na konkurentnom tržištu u ova izazovna vremena.

Jedna od tema kojoj će biti posvećena radionica je i moć podcasta u današnjem vremenu, gdje će Goranka Jednak Maksimović, producentkinja Radio Televizije Vojvodina i konsultantkinja za audio strategije zajedno sa vodećim regionalnim podcasterima, otkriti najnovije trendove u ovom brzorastućem digitalnom formatu. A kako je ključ napretka svakodnevno informisanje, na radionicama će se govoriti i o aktuelnim trendovima u kreativnoj industriji, na koju je uticala i trenutna pandemija.

Bez adekvatne promocije, usvajanja novih znanja, vještina i novih trendova, danas je suludo govoriti o ozbiljnim rezultatima poslovanja, zbog čega će se na radionici detaljno obraditi i teme odnosa s javnošću, kreiranja autentičnog sadržaja, brendinga, digitalne promocije i influense marketinga. Neki od predavača će biti: Mirza Mustafagić, influenser i content kreatorka Ivana Popović, grafička dizajnerka i ilustratorka, Katarina Ivakić koja se bavi digitalnim strategijama, kao i Dijana Tepšić i Bojan Dragišić dugogodišnji stručnjaci u oblasti kreativne industrije.

Posljednje, ali podjednako važno o čemu će se pričati jesu društvena odgovornost i kritičko razmišljanje, koji predstavljaju aksiome društvenih medija i online poslovanja.

Drugi dan Play Media Day 06 – Regionalnog komunikacijskog događaja, prezentovaće se projekti 20 mladih lidera posjetiocima događaja, ali i znanja i vještine, koje su stekli tokom edukacije. Na ovaj način će se pružiti prilika za što bolje upoznavanje javnosti sa njihovim vlastitim projektima na kojima trenutno rade.

„Ultra Unique“ realizuju Play Team i Ultra magazin, zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

Slični članci

Umjetnica ilustruje svoje trudničko putovanje, da nikad ne zaboravi te trenutke

Ultra magazin

Zašto nije lako biti influenser?

Ultra magazin

JYSK je krenuo u najveću globalnu kampanju za zapošljavanje

Ultra magazin