Ultra Kreativno

Play Media Day 04 oduševio regionalnu i domaću publiku!

Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 04, okupio je 07. juna u Banjaluci, oko 1000 domaćih i regionalnih posjetilaca. Predstavnici medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojni studenti, nisu krili oduševljenje bogatim programom događaja. 18 predavanja i 4 panela odvijali su u tri konferencijska prostora prepuna posjetilaca u CineStar 4DX Delta Planet Banja Luka.

Foto: Play Media Day

Program ovogodišnjeg događaja činilo je oko 40 svjetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka, koji su podijelili svoja znanja, primjere dobre prakse, savjete i trendove iz oblasti komunikacija, medija, novih tehnologija, kreativne ekonomije, dizajna, odnosa s javnošću, marketinga, gaming industrije i preduzetništva.

Foto: Play Media Day

Kvalitetna edukacija, povezivanje i uspostavljanje novih poslovnih saradnji i ove godine su bili neizostavan dio događaja. Pored konferencijskih sala, koje su već dobro poznate kao Uran, Merkur i Jupiter, CineBar u okviru CineStar-a, bio je posvećen upravo kreiranju kontakata, prijateljstava i novih poslovnih priča. Mnogobrojne interaktivne zone u pauzama između predavanja i panela, upotpunile su ugođaj za posjetioce. Najsrećniji posjetioci osvojili su mnogobrojne poklone i nagrade, te sa događaja otišli prepuni pozitivnih utisaka i sa osmijehom na licu.

Foto: Play Media Day

Od Jacka Murraya (MediaHQ, Irska) saznali smo zašto je storytelling važan u odnosima s javnošću, te kako da na najbolji način ispričamo nečiju priču. S njim se složila i Eva Zahrawi Ruiz (brend i marketing direktorica, Holandija) koja je napomenula da svi mi treba da ispričamo dobru priču, te da je outdoor marketing prošlost. Kako se kroz integrisanu priču povezati sa potrošačima, naučili su nas Vladimir Mitrović i Marko Marjanović iz agencije Ovation BBDO – “Integrisan pristup nadmoćan je u borbi za pažnju potrošača”.

Foto: Play Media Day
Foto: Play Media Day

Na ovogodišnjem Play Media Day 04 mnogo se pričalo o novim tehnologijama i digitalnoj transformaciji.  “Imamo li mogućnost izbora kao ljudi u svijetu digitalne transformacije? Kao svjesna bića na individualnom nivou imamo mogućnost izbora, ali i odgovornost da budemo čovjek u svijetu robota – super-human”, poručila je Larisa Halilović, ekspertica za obrazovanje. Miloš Trkulja, savjetnik za strateški razvoj, kaže da je tranzicija digitalne transformacije toliko velika, da ne znamo kako će izgledati za par godina, sa zaključkom da je digitalna transformacija jedini pobjednik marketinga.

Foto: Play Media Day
Foto: Play Media Day

Igor Grmuša, country manager agencije Degordian Srbija, govorio je o novim tehnologijama u službi marketinga, dok su se Danijel Subotić (ASW inženjering) i Dominik Šafarić (Styria.AI) fokusirali na izazove i širinu mašinskog učenja. Ono što je bitno da zapamtimo  – Mašinsko učenje “neće uništiti svijet”!

Foto: Play Media Day
Foto: Play Media Day

Paneli su, kao i uvijek privukli najviše pažnje. Šta smo zaključili iz interesantnih diskusija? Agencije na Balkanu mogu da pariraju svjetskim trendovima, uz napomenu da se briše razlika izmedju digitalnih i tradicionalnih agencija. “Influenser” postaje zanimanje, koje pored svih prednosti, sa sobom nosi i veliku odgovornost. Podkast je medij budućnosti i definitivno novi kanal komunikacije za oglašivače.

Foto: Play Media Day
Foto: Play Media Day

Daniel Ackermann, osnivač agencije Degordian, podsjetio nas je da je ljubav u poslu najvažnija, a da prioritet uvijek treba da bude učenje, a ne zarada.

Foto: Play Media Day

Naravno, neizostavne su bile i teme o PR-u, dizajnu, kulturi i kreativnoj industriji.

Play Team, koji je organizator događaja, opravdao je očekivanja posjetilaca, pokazao da je i ove godine odličan domaćin i još jednom uspio u namjeri, da Banjaluku pozicionira na mapu kreativne industrije regiona.  Mnogobrojni gosti su po prvi put posjetili grad na Vrbasu, te iskoristili priliku da svoj boravak produže i na predstojeći vikend, kako bi obišli turističke i kulturne destinacija Banjaluke i okoline. Play Media Day je ponovo dokazao da je fantastičan spoj edukacije, networkinga i zabave.

Foto: Play Media Day
Foto: Play Media Day

Partneri Play Media Day 04 su: Delegacija EU u Bosni i Hercegovini, OSCE, Grad Banjaluka, Addiko Bank, Mtel, Huawei, Molson Coors i Staropramen, Teleklik, Sensation, Franck, Manja, Avon, Hotel Vidović, Travel4Fun, Pickbox i CineStar.

Foto: Play Media Day

Vidimo se i iduće godine na Play Media Day 05! Ne zaboravite, komunikacija je beskonačna!

Slični članci

Ova biorazgradiva vrećica je pravo rješenje za očuvanje planete!

Ultra magazin

Proglašeni najbolji projekti i agencije Adriatic regije

Ultra magazin

Kako postati profesionalni freelancer?

Ultra magazin