Izgled nije potpun bez sjajnog nakita. Od velikih visećih naušnica koje odišu baroknom dramom do upečatljivih lanaca koji izražavaju stav, nakit obogaćuje viziju dizajnera i priču koju pokušavaju ispričati. A za sezonu proljeće 2021. godine, izdvojilo se pet trendova nakita koji ćemo rado nositi.


Mini torbe
U proljeće 2018. Simon Porte Jacquemus predstavio je svoj potpis Le Chiquito, torbu toliko malu da je u nju mogao stati samo karmin, lična karta i kreditna kartica. Tokom sljedećih sezona, francuski dizajner nastavio je smanjivati veličinu, čineći je manje funkcionalnom i više ukrasom, nakitom. Ovo smanjenje je kulminiralo kreiranjem Le Chiquita kao zlatnih naušnica i ogrlica u Jacquemusovoj sanjarskoj prezentaciji 2021. godine. Nije jedini pretvorio kovčege u nakit. Chanel je takođe predstavio privjeske i ogrlice u obliku ikonične prošivene torbe, dok je Louis Vuitton pretvorio svoje kovčege s monogramima i kožne torbe u privlačne manžete i ogrlice. Ovi brendovi stvorili su mističnost oko svog asortimana kožne galanterije, čineći ih odmah prepoznatljivima modnim poklonicima.

Neobrađeni metali
Metali ne moraju uvijek imati gladak završetak da bi skrenuli pažnju. Zaista, neobrađeni komadi zlata, srebra i mesinga mogu dodati malo stila jednostavnim siluetama, a povezanost apstraktnijim. Riječ je o tehnici koja se koristila vijekovima i usmjerila pažnju na brojne kolekcije tokom sezone proljeća 2021. godine. Acne studios izložili su velike bakarne naušnice i ogrlice u organskim oblicima, izgledajući kao da su sada doneseni s mjesta iskopavanja. Chloé je takođe slijedila istu ideju, ali je predstavila mnogo profinjeniji asortiman manžeta koje su nalikovale komadima iz bronzanog doba. U međuvremenu, Valentino je uveo tehniku u moderno doba, dodajući male detalje svom nakitu sa potpisom. Kod kovanih metala, tekstura je u centru pažnje.

Lanci
Sigurno je reći da lanci nisu trend. Pojavili su se u dovoljno kolekcija tokom nekoliko sezona da ih, u ovom trenutku, možemo nazvati osnovnim dodacima. Međutim, jedina razlika za proljeće 2021. je širina veza. Od Viktorije Beckham i Brunello Cucinelli do Brandona Maxwella i Hermèsa, lanci su bili veliki, odvažni i izazvali pažnju.

Nakit za plažu
Za proljetnu sezonu 2021. godine mnoštvo etiketa predstavilo je nakit idealan za odmor na obali. Christian Dior predstavio je pletene raznobojne ogrlice i narukvice s biserima i školjkama. Versace je prikazao virtuelni Atlantis, u kompletu s neonskim ogrlicama, naušnicama od morskih zvijezda i živahnim narukvicama s vezicama. I Etro je gomilao perle za plažu na zlatne ogrlice i naušnice s obručem. Moglo bi proći još nekoliko mjeseci dok ne budemo u mogućnosti rezervisati letove bez brige i zabaviti se na suncu, ali u međuvremenu imamo asortiman kuglica kojima ćemo utažiti žeđ za putovanjima.

Viseće naušnice
Od Londona do Pariza, dizajnerske etikete predstavile su razne viseće naušnice. Saint Laurent je, na primjer, prikazao naušnice napravljene od smole i metala sa visuljcima u obliku cvijeta. Simone Rocha ponudila je ukrašene viseće naušnice od bijelih perli koje su podsjećale na bisere. A Paco Rabanne je svoje prepoznatljive metalik haljine ovaj put zamislio kao naušnice do ramena.
