Ultra Inspirativno

Odvoji 15 minuta za vježbe istezanja, ukoliko radiš od kuće!

Veliki broj ljudi trenutno radi od kuće. Međutim, ako nemaš udoban dio prostora i namještaja za rad od kuće, moglo bi se desiti da prouzrokuješ bolove u kičmi, vratu i leđima. Evo dobrog savjeta – probaj staro dobro istezanje! Chris Cooper stručnjak iz SAD-a, podijelio je video sa vrlo jednostavnim potezima i vježbama od 15 sekundi, koje će ti pomoći da poboljšaš držanje, te izbjegneš bolove u vratu, ramenima i leđima.
Foto: unsplash

Dok sjediš, ispruži dlanove ispred sebe i okreni ih licem prema gore. Diži ruke na bok, zabaci ramena nazad, tako da su ti lopatice stisnute zajedno, a zatim ih spuštaj dok stišćeš lopatice. Povuci glavu unazad i zadrži ovaj položaj 15 sekundi.

Osjećaćeš kako se mišići istežu, a kad se otpustiš, osjetićeš, kako nestaje napetost. Ako se boriš protiv napetosti u drugim mišićnim grupama, odvoji malo vremena da se sve istegne. Ove vježbe ti mogu pomoći da se opustiš i da izbjegneš bolove u leđima, dok radiš od kuće!

#ostanikodkuće

Pogledaj video!

 

Izvor: popsugar.com

Slični članci

Teretana u kući – evo šta ti je sve potrebno

Ultra magazin

Kako se nositi sa teškim situacijama i osjećanjima prouzrokovanim pandemijom korona virusa

Ultra magazin

Dnevna doza relaksacije uz Ultra audio priče

Ultra magazin