Ultra Kreativno

Novi osvježen izgled Jelen piva

IuteCredit Cash
IuteCredit Cash

Jelen pivo obuklo je novo ruho! Uz novi vizuelni identitet koji je lansirala Apatinska pivara, tradicija duga 260 godina nastavlja da postoji kroz moderniji dizajn. Jelen pivo, koje je svih ovih godina pratilo i obilježavalo lijepe trenutke u životima mnogobrojnih generacija, dobilo je novi izgled koji prati poznate visoke standarde kvaliteta piva.

Foto Jelen PR

Rebrendiranje pivske ikone istaklo je suštinu brenda koja je vanvremenska, ali uz dodatak novih elemenata kao odraza savremenog trenutka. Tako su ostali prepoznatljivi simboli piva: žuta boja i gotik slova uz logo osnaženog jelena, ali na novi moderni način. Na novom paternu ambalaže vješto su upakovani osnovni sastojci Jelen piva zaslužni za pivsku magiju: voda, ječmeni slad, hmelj i kvasac.

IZA NAS JE VIŠE OD 260 GODINA TRADICIJE, ISPRED NAS JE NOVI OSVJEŽEN IZGLED JELEN PIVA!

IuteCredit Cash
IuteCredit Cash

Uz kombinaciju tradicionalnih i savremenih principa, nova ambalaža predstavlja optimalan miks svega što Jelen pivo predstavlja – optimizam, polet, unikatnost i trajanje. A, kada bacimo pogled na istoriju Jelen piva dugu preko 260 godina, vidjećemo i da su upornost i snaga u srži ovog brenda.

Jelen pivo su gradile generacije iskusnih pivara, ali i naraštaji vjernih pivopija. Daleke, 1756. godine Apatinska pivara je kao mala zanatska radionica počela da zlatnim slovima ispisuje istoriju pivarstva na ovim prostorima. Od nastanka Jugoslavije 1918., Apatinska pivara je preko specijalnog kurira Dvorskog Maršalata isporučivala pivo specijalno za kralja Aleksandra I Karađorđevića. Isporuka nije stala ni neposredno po završetku Drugog svjetskog rata. Transport se obavljao u ručno pravljenim drvenim burićima konjskom zapregom i željeznicom.

Foto Jelen PR

Ni najburnija vremena nisu slomila duh i tradiciju Jelen piva, koje je neizostavan detalj svakog slavlja i zajednički imenitelj svih kafana, diskoteka i restorana. Mnogi se i danas sjećaju jutara koje su proveli uz trubače i „Našu stvar“, pjesmu koja je pratila dobro poznatu kampanju Jelen piva. U srži Jelen brenda i njegovih ljubitelja je borba i bodrenje, pa je prirodno što smo se Jelenom „kuckali“ u svim životnim pobjedama. Malim i velikim.

Sigurni smo da je ispred nas još mnogo malih i velikih pobjeda, a uz slogan  „Ne plaši se da ljudima pokažeš svoju ranjivost,  ali ni svoju snagu“ – Jelen pivo nas je učilo da uvijek budemo svoji i vjerni svojim principima. Zbog toga je postalo jedan od prepoznatljivih simbola ne samo piva, već i vremena. Kao što smo vidjeli kroz istoriju, Jelen je pivo za sva vremena. Iza nas su decenije provedene u stvaranju uzajamnog povjerenja, a ispred nas prilike za nove uspomene  uz JELEN PIVO.

SNAGA JE U VAMA!

Slični članci

Zaviri sa nama u “Park oprašivača”

Ultra magazin

Geometrijski oblici i hrabre palete boja čine moderna remek-djela

Ultra magazin

“Open space” koncept po dizajnu LU architects studija

Ultra magazin