Ultra Zanimljivo

Novi luksuz u uslužnoj djelatnosti je “ljudski dodir”

Svakako, uslužna djelatnost ide ka sve većoj automatizaciji i samoposluživanju. Ali novi luksuz u uslužnoj djelatnosti je učešće ljudi.

Unsplash

Kao što je Milton Pedraza, izvršni direktor Luksuznog instituta, nedavno izjavio za New York Times, “ono što sada uviđamo jeste da je ljudski angažman postao luksuz.”

Da, kupci cijene brzinu i praktičnost koju automatizacija može pružiti. Da, sa mnogim rutinskim potrebama oni vole sposobnost samousluge. Ali kada žele da se osjećaju kao milion dolara, žele “ljudski dodir”. Zašto? Zato što je utješno. Zato što je zanimljivo. Zato što su i sami klijenti, ljudi.

Unsplash

Ali može li vaš posao priuštiti ljudski faktor? Još važnije: možete li si priuštiti da to ne učinite?

Kad god i gdje god je ova tema proučavana, pokazana je vrijednost ljudskog dodira. Kratak primjer: u jednom pažljivom proučavanju, hoteli u svim gradacijama / cijenama, od prosječnih do luksuznih, bili su najbolje ocijenjeni od strane potrošača, kada su imali više ljudi koji su se bavili gostima. Najviše ocijenjeni, u stvari, bili su oni u kojima je pet ili više radnika stupilo u interakciju s gostom, pored onoga na recepciji.

Iako je sve veća vjerovatnoća da će usluga biti elektronska, automatizovana, algoritamska, ovo ipak ni na koji način ne isključuje mogućnost odnosa prema klijentu. Tehnološka okosnica je ključna, ali je kvalitet ljudskog odnosa, podržan iza scene, s tom tehnologijom, taj koji zadovoljava kupce.

Unsplash

Kao što Digvijay Singh, regionalni direktor Taj Tajlanda u Velikoj Britaniji objašnjava, “Težimo da budemo što djelotvorniji i najsavremeniji sa tehnologijom, jer ubrzava i poboljšava pružanje naših usluga. Ipak, volimo da zadržimo tu tehnologiju ispod nivoa očiju. Luksuzni servis se ogleda u kontaktu na nivou očiju između naših  profesionalaca i gostiju koje oni služe, bilo na recepciji, u hodnicima, ili u prostorijama za hranu i piće. Kada ja ili neko od mojih kolega dobije zahvalnicu od gosta, to je uglavnom zbog kontakta ili ljubaznosti nekog od mojih radnika. I to je ključni pokazatelj da li će se gosti vratiti,  i preporučiti nas svojim prijateljima.”

 

Izvor: forbes.com

Slični članci

Zalutali mačak je u vatrogasnoj stanici pronašao svoj dom i svi ga obožavaju!

Ultra magazin

Pospane pčelice – nešto najljepše što ćeš danas vidjeti!

Ultra magazin

Plivačice su sinhronizovanim plesom u bazenu punom plastike, poslale snažnu poruku!

Ultra magazin