Ultra Kreativno

Neuromarketingom do boljeg radnog okruženja

Odlični uslovi za rad, mogućnost napredovanja i stabilno radno okruženje, samo su neke od asocijacija koje se vežu uz IT kompanije. Iako već nosi atribut najpoželjnije i najbrže rastuće industrije, u IT kompanijama se i dalje radi na svakodnevnom napretku, a iza svih implementiranih aktivnosti stoji samo jedan cilj, unapređenje uslova života i rada svakog pojedinca. 

Još jedan korak dalje na tom putu predstavlja i nedavno implementirano istraživanje, u okviru kojeg je na polju rada s ljudima (HR) primijenjena napredna neuromarketinška tehnologija. Ideja za provođenjem ovog istraživanja rezultat je činjenice da se čak 95% odluka koje donosi pojedinac zapravo donosi u podsvijesti.

To znači da ljudi, iako se smatraju racionalnim bićima, zapravo nisu u potpunosti svjesni razloga zbog kojih donose svoje odluke, kao ni uzroka svojih osjećaja. To je i razlog zašto su dosadašnja istraživanja ovog tipa bila nepotpuna, no u pomoć je priskočila neuromarketinška tehnologija. Korištenjem metoda poput mjerenja električnih impulsa mozga, te nivoa uzbuđenja preko mikročestica znoja, moguće je steći detaljniji i tačniji uvid u stvarne reakcije i stavove ljudi.

Rezultati ovog istraživanja bh. kompaniji Klika će poslužiti kao detaljan feedback članova tima, uz pomoć kojeg će dalje razvijati svoju HRM strategiju, temeljenu na stvarnim potrebama.

„Svi veliki biznismeni uvijek kažu da su ljudi najvažniji resursi svake organizacije. Mi se apsolutno slažemo. IT stručnjaci u BiH su zaista neprocjenjivi. Zato je ulaganje u ljude zapravo najvrjednija investicija, posebno kada na to gledamo iz perspektive cijele industrije. Uz pomoć neuromarketinške tehnologije, stekli smo tačniji i detaljniji uvid u razmišljanja našeg tima. To će nam omogućiti kreiranje okruženja u kojem će oni biti zadovoljni, a samo takva okruženja ih mogu zadržati na ovim prostorima,“ istakao je Edin Deljkić, CEO Klike.

Rezultati istraživanja su, između ostalog, pokazali da 90% zaposlenih ove kompanije ne brine za svoju budućnost, odnosno da smatra da im rad u Kliki omogućava rješavanje velikih životnih pitanja. I da, developeri zaista vole igrati igrice i da, stvarno im je teško objasniti svojim roditeljima šta to zapravo rade.

Slični članci

Pogledaj komične stripove koji prikazuju svakodnevne izazove roditeljstva

Ultra magazin

Marketing ekspert Lazar Džamić: Dobar se u svemu postaje sa 90% znojenja i 10% talenta

Ultra magazin

7 građevina sa nevjerovatnom arhitekturom

Ultra magazin