Ultra Moderno

Naturalno_ba domaći brend kozmetike od “čistih” sastojaka

Teško nam je zamisliti kozmetiku koja ne proizvodi dodatni otpad u vidu plastike iako “zero waste” pokret postoji u svijetu duži niz godina. Navike i mentalitet većine ljudi na svijetu je vezan uz plastične boce gelova za tuširanje, dezodoransa ili tekućeg sapuna. Ali, valja naglasiti da je “zero waste” pronašao put do potrošača i sve su popularniji brendovi koji promovišu manje plastike ili proizvodnju baziraju na recikliranu plastiku.

Foto: naturalno_ba
Baner-bonovi

Pojavio se i bh. brend Naturalno_ba čija je kozmetika pakovana u 100% razgradive materijale i koja je sačinjena od “čistih” sastojaka.

Radi se šamponima za kosu u čvrstom stanju i dezodoransima u stiku. Dezodoransi su bazirani na sodi bikarboni i esencijalnim uljima. Takođe, postoji i verzija za osjetljivu kožu koja ne podnosi esencijalna ulja i sodu. Čvrsti šamponi dolaze u tri verzije, za masnu, normalnu i suhu kosu. U ponudi imaju i proizvode za tuširanje u čvrstom stanju.

Naturalno Ba je brend iz Brčkog i predstavlja malu revoluciju na našem tržištu, jer je ovakav pristup prilično svjež čak i na svjetskom tržištu. Više o mirisima i verzijama proizvoda možeš potražiti na njihovom Facebook i Instagram profilu.

Foto: naturalno_ba

Ukoliko ne znaš sa sigurnošću kako u praksi izgleda pranje kose i tuširanje s proizvodima u čvrstom stanju, možda će te motivisati neke od ekoloških činjenica:

  • Jedan proizvod za tuširanje u čvrstom stanju mijenja tekući od 200ml.
  • Čvrsti šampon za kosu mijenja dvije boce tekućeg šampona.
  • Stik mijenja tri roll on dezodoransa.
  • Svi tekući proizvodi su bazirani na vodi, a oni u čvrstom stanju imaju minimalan udio vode, pa su i koncentriraniji od svih tekućih.
  • Plastičnim pakovanjima su potrebne čak i stotine godina kako bi se razgradile, dok je papir biorazgradiv.
Foto: naturalno_ba

Mijenjanje navika može biti izazovno, ali dugotrajno daje prave rezultate za nas i našu planetu. Isto tako, lijepo je znati da kupovinom ovih proizvoda pomažemo razvijanju malih preduzeća i podstičemo domaću proizvodnju. Vrijedno je razmisliti o porijeklu proizvoda kao i o tome što oni sadrže za sigurniju i ugodniju upotrebu.

Autorka teksta: Ana Ageljić

Slični članci

Stigli su SKIN LOVIN’ i HELLO, GOOD STUFF noviteti Essence kozmetičkog brenda

Ultra magazin

Dolce & Gabbana spaja pistu s umjetnom inteligencijom

Ultra magazin

Sve modne kombinacije sa dodjele nagrada Zlatni globus

Ultra magazin