• Home
  • Ultra Kreativno
  • Mladi kreativci u saradnji sa UNICEF-om obilježavaju 30 godina Konvencije o pravima djeteta
Ultra Kreativno

Mladi kreativci u saradnji sa UNICEF-om obilježavaju 30 godina Konvencije o pravima djeteta

Nedugo nakon proglašenja pobjednika Young Lions BiH takmičenja na 9. Brending konferenciji, koje se u partnerstvu sa prestižnim Cannes Lions festivalom održava već treći put na teritoriji BiH, počeli su razgovori o načinima implementacije ideja mladih kreativaca.

Foto: Via Media PR

Mladi profesionalci, starosti do 30 godina, svoju kreativnost su ove godine testirali na zadatku koji im je predstavio UNICEF BiH, a povod je bio obilježavanje 30. godišnjice Konvencije o pravima djeteta.

Članovi žirija odluku su donijeli jednoglasno i Grand prix nagrada je dodijeljena u kategoriji PR. Tako su mlade Aida Hadžić i Hana Trokić, članice tima Via Media, dobile jedinstvenu priliku da putuju u Cannes i predstave našu državu na svjetskom takmičenju. Osim dobitnica Grand Prix priznanja, UNICEF je u realizaciju odlučio uključiti i tim Atlant, čiji su članovi Kenan Kurdić i Armin Begović bili pobjednici u digital kategoriji.

Foto: Via Media PR

“U saradnji sa UNICEF ekipom radimo na daljnjem razvijanju ideje i najboljim načinima njene implementacije. Zaista je inspirativno provesti vrijeme sa toliko mladih ljudi koji imaju želju, ali i kapacitet, da budu pokretači pozitivnih promjena koje, u konačnici mogu da donesu bolje uslove za život svih građana naše države, a posebno onih najmlađih. Ovim poslom se i bavimo s nadom da ćemo kreirati nešto daleko veće od individualnog postignuća, a kampanja kojom ćemo obilježiti godišnjicu Konvencije o pravima djeteta je upravo takav proces.”- izjavila je Aida Hadžić, članica pobjedničkog tima.

Foto: Via Media PR

„Zaista smo zadovoljni idejama koje su predstavili mladi profesionalci. Pored toga što su odgovorili na zadatak, bili su kreativni i inovativni. Dvije pobjedničke kampanje imale su zajedničkih dodirnih tačaka, pa smo zbog toga odlučili oba tima uključiti u implementaciju. Sigurna sam da će proces implementacije za njih biti veoma poučno iskustvo, te da će im pomoći u stvaranju potpune slike o svim procesima planiranja i realizacije komunikacijskih aktivnosti za organizaciju kao što je UNICEF.“-  istakla je ovim povodom Nela Kačmarčik, voditeljica komunikacija u UNICEF BiH.

Foto: Via Media PR

Pred mladim bh. lavovima je period u kojem će intenzivno raditi na razvoju i implementaciji kampanje, koja će javnosti biti predstavljena krajem ove godine. Iako UNICEF BiH već dugi niz godina ostvaruje značajne pomake kad je u pitanju zaštita prava djece, situacija u našoj državi zahtijeva još mnogo rada. Zbog toga je ohrabrujuća činjenica da je sve više mladih profesionalaca koji žele i mogu značajno doprinijeti ostvarenju ciljeva na kojima radi UNICEF.

Slični članci

Ova biorazgradiva vrećica je pravo rješenje za očuvanje planete!

Ultra magazin

Proglašeni najbolji projekti i agencije Adriatic regije

Ultra magazin

Kako postati profesionalni freelancer?

Ultra magazin