Ultra Ukusno

Lagane bruskete sa paradajzom i bosiljkom

IuteCredit
IuteCredit

Ponekad žudimo za kaloričnom i prilično nezdravom hranom, a ponekad se probudimo i znamo da taj dan nećemo imati nijedan cheat obrok. Obje opcije su ok, ali ukoliko ti je trenutno bliža druga varijanta, donosimo ti jednostavan i ukusan recept za zdrave bruskete sa paradajzom.

Foto: Katie Wayne

Svježi paradajz mariniran u mješavini maslinoviog ulja, sirćeta, soli i bibera, sa dodatkom bijelog luka. Lagana hrana uz koju ćemo mislima otputovati na more, gdje god se nalazili.

Sastojci:

  • 4 kašike ekstra djevičanskog maslinovog ulja
  • 2 kašike balzamiko sirćeta
  • Košer so
  • Biber
  • 3 fo 4 paradajza, sitno narezana
  • 1 glavica bijelog luka
  • Svježi bosiljak i  krupna morska so za dekoraciju
  • Sourdough hljeb (hljeb od kiselog tijesta)
IuteCredit
IuteCredit

Za pripemu brusketa je potrebno oko 20 minuta, a porcije su dovoljne za dvije osobe. Bruskete ukupno imaju 490 kalorija – od toga 30g masti, 47g ugljenih hidrata, 10g proetina i 8g šećera.

Priprema:

U srednjoj posudi umuti dvije kašike maslinovog ulja, balzamiko sirćeta te prstohvat soli i bibera. Dodaj paradajz i lagano sve pomiješaj. Probaj marinadu, te začini sa više soli i bibera po potrebi.

U velikoj tavi zagrij preostalo maslinovo ulje na srednje jakoj vatri. U tavu dodaj dvije kriške hljeba i tostiraj ih dok ne postanu zlatne i hrskave, oko 2 minute po strani, dodajući po potrebi još ulja. Izvadi ih iz tave i utrljaj bijeli luk na svaki komad tosta. Ponovi postupak sa preostalim kriškama hljeba.

Za posluživanje, na svaku krišku tosta prelij malo mješavine paradajza i sve dodatno prelij maslinovim uljem, a zatim pospi listovima bosiljka i morskom soli.

Prijatno!

 

Izvor: purewow.com

Slični članci

Ukusni jesenji desert od jabuka

Ultra magazin

5 najboljih namirnica za ubrzavanje metabolizma i zdravu probavu

Ultra magazin

Kremasti rižoto sa tikvicama i sirom

Ultra magazin