Ultra Moderno

Lady Gaga: “Ljepota je kako vidiš sebe”

Lady Gaga je zvanično na svom Instagram profilu najavila kampanju za kozmetičku liniju proizvoda Haus Laboratories, koja stiže u septembru.

“Kada sam bila mala, nikada nisam osjećala da sam lijepa. I dok sam se borila da nađem osećaj i unutrašnje i spoljašnje ljepote, otkrila sam moć šminke. Sjećam se da sam gledala kako se moja majka svakog jutra šminkala, uživajući u sjaju njene moći da istakne svoje najhrabrije lice kao zaposlena žena. Tada sam počela da eksperimentišem sa šminkom kao načinom da ostvarim svoje snove, da budem jaka kao moja majka.

Tada sam izmislila Lady Gagu. Našla sam superheroja u sebi gledajući u ogledalo i gledajući ko želim da budem. Ponekad ljepota ne dolazi prirodno iznutra. Ali tako sam zahvalna što je šminka inspirisala hrabrost u meni koju nisam znala da imam. Naučila sam da prihvatim da sam otkrila svoju ljepotu, tako što sam bila sposobna da se izmislim i transformišem. Rekli su mi da sam samo čudna, ali ustvari sam se ovako rodila”.

Brend crpi inspiraciju iz ranog perioda Lady Gage, kada je kao ambiciozna pjevačica na Manhattanu, koristila šminku iz drogerije kako bi formirala ono što će postati njen potpis. Pjevačica i glumica već se dugo pozicionirala kao utjelovljenje autentičnosti i inkluzivnosti, osobine koje su potrošači tražili od novih brandova ljepote.

Lady Gaga, Haus Laboratories

Lady Gaga ima velike ambicije za svoj brend, što označava njen prvi nezavisni poslovni poduhvat. Njen krajnji cilj izgradnje globalne kozmetičke imperije jasan je iz njenog izbora maloprodajnih partnera: Haus Laboratories će biti prvi veliki brend koji će se lansirati isključivo na Amazonu.

Gigant e-trgovine planira da lansira komplete Lady Gaga istovremeno u devet zemalja na tri kontinenta, uključujući SAD, Francusku i Njemačku, gdje kupci mogu iskoristiti prednosti jednodnevne i dvodnevne dostave Amazona.

“Postoje kompanije koje me prepoznaju, ono za šta se zalažem i način na koji ja gledam na svijet, i ako to nije savršeno u skladu sa onim što oni rade … oni će biti kao: “Možete li samo promijeniti pola jednačine ? ”, rekla je Lady Gaga. “Odgovor je ne. Nema dogovora. Nema poruke samo-prihvatanja, nema dogovora. Ovaj [dogovor sa Amazon-om] je bio tako divan jer je to bilo, “Hajde da se dogovorimo, da promijenimo svijet svojom ljepotom.”

 

Izvor: businessoffashion.com

Slični članci

Finska start-up kompanija pravi patike od taloga kafe

Ultra magazin

Sve modne kombinacije sa Wimbledona!

Ultra magazin

Savjeti za šminkanje Scotta Barnesa, koji šminka Jennifer Lopez

Ultra magazin