Ultra Ukusno

Kupine su magično voće za mršavljenje i zdravlje

Jedna šolja kupina ima samo 62 kalorije, a osiguraće ti oko 31% dnevne vrijednosti vlakana, minerala, vitamina i antioksidanasa, neophodnih za unapređenje zdravlja i vitalnosti. Kupina ima više vlakana, nego većina drugog voća, što je čini idealnom namirnicom za postizanje željenje tjelesne težine.

Foto: unsplash

Benefiti kupina za tvoje zdravlje:

Kupine ti mogu pomoći u skidanju viška kilograma, jer su odličan izvor dijetalnih vlakana, koja doprinose mršavljenju i održavanju zdrave tjelesne težine, dokazuju naučna istraživanja.

Regulišu krvni pritisak, šećer u krvi, inzulin, holesterol i trigliceride. Minerali u kupinama doprinose zdravlju kostiju.

Foto: unsplash

Kupine sadrže bogate i zdrave minerale poput vitamina A, B1, B2, B3, B6, vitamina C, folnu kiselinu, vitamin E i K, zatim kalcijum, željezo, magnezijum, fosfor, kalijum i cink.

Dobar su izvor aminokiselina i esencijalnih vlakana. Bogate su vitaminom C, što pomaže tijelu da se riješi štetnih toksina u tijelu i jača tvoj imunitet.

Pomažu u prevenciji raznih kacerogenih bolesti. Štite naše srce, probavu, pluća i oči.

Foto: unsplash

Kupine pomažu u boljim motoričkim i kognitivnim sposobnostima, poboljšavaju pamćenje i neuralne funkcije.

Jačaju imunitet i podmlađuju kožu. Pomažu trudnicama i dojiljama.

Foto: unsplash

Kako najbolje konzumirati kupine?

Najbolje je jesti svježe ili zaleđene kupine. Možeš ih korisiti u voćnim salatama, zobenim kašama za doručak, desertima, kolačima, palačinkama, džemu, namazima, smutijima.

Najljepše ih je jesti same, dovoljno je pojesti jednu do dvije šolje dnevno.

Foto: unsplash

Izvor: livestrong.com

Slični članci

Probaj ovaj sendvič sladoled!

Ultra magazin

Zdrave energetske kuglice od čokolade i lješnjaka

Ultra magazin

Osvježavajući zdravi sladoled!

Ultra magazin