• Home
  • Ultra Kreativno
  • Kreiran „Unity Bar“ sa 4 različite vrste čokolade, kako bi ukazao na ljepotu različitosti
Ultra Kreativno

Kreiran „Unity Bar“ sa 4 različite vrste čokolade, kako bi ukazao na ljepotu različitosti

Kompanija “Cadbury” je imala u vidu prekrasnu raznolikost i različitost ljudi, a sve je to upakovala s ljubavlju u novu čokoladnu poslasticu. Proizvođač čokolade Cadbury, kreirao je “Unity Bar” za kupce u Indiji.
Foto: flipkart

“Unity Bar”, koji je koncipirala kreativna agencija Ogilvy India, kombinuje četiri vrste čokolade u jednu: tamna; miješana; mliječna; bijela.

U Indiji su ljudi klasifikovani prema svojoj kasti, statusu, jeziku, religiji i regionu, što stvara nepotrebne predrasude i stereotipe. Cadbury je razvio „Unity Bar“ za indijsko tržište, ohrabrujući potrošače da slave različitost.

Foto: Insider

Nova čokolada u 4 raličite nijanse smeđe boje, prodaje se za cijenu od 1,02 američkih dolara, predstavljena je u “The Economic Times” novinama na Dan nezavisnosti Indije, na iznenađujući način. Reklama na cijeloj strani, odštampana je na različitim jezicima.

Reklama je popraćena tekstom: “Slatke stvari se dešavaju, kada se ujedinimo”.

Pogledaj video!

Izvor: insider.com

Slični članci

Ideje za uređenje stepenica u kući

Ultra magazin

Igor Mladinović, kreativni direktor agencije Imago Ogilvy dolazi na 5. Play Media Day da govori o kreativnosti kao filozofiji života

Ultra magazin

Život Van Gogha u stripu

Ultra magazin