• Home
  • Ultra Ukusno
  • Konzumiranje tjestenine 3 puta sedmično, pomaže pri skidanju kilograma?
Ultra Ukusno

Konzumiranje tjestenine 3 puta sedmično, pomaže pri skidanju kilograma?

Novo istraživanje pokazalo je da konzumiranje tjestenine 3 puta sedmično neće pomoći u dobijanju, nego u skidanju kilograma. Dijete sa niskim unosom ugljikohidrata, kao što je KETO dijeta, veoma su popularne i mnogi nas uvjeravaju da ne trebamo jesti mnogo tjestenine i drugih ugljikohidrata, ako želimo da mršavimo. Ali, novo istraživanje predlaže tvrdnju da nema dokaza, da konzumacija tjestenine povećava tjelesnu težinu.
Foto: Insider

Istraživanje nedavno sprovedeno u kanadskoj bolnici St.Michael, na osnovu 30 nasumično odabranih ispitanika od 2448 učesnika, koji su jeli tjesteninu tri puta sedmično umjesto ostalih ugljikohidrata, držeći istovremeno dijetu sa niskim glikemijskim indeksom. Praćenje ove dijete bio je ključni detalj u istraživanju.

Dijeta sa niskim GI je zasnovana na konceptu glikemijskog indeksa, koji rangira hranu na granicu na kojoj je organizam razbija da formira glukozu.

Foto: unsplash

Tjestenina ima nizak glikemijski indeks, što znači da izaziva manji rast nivoa šećera u krvi, nego bilo koji drugi ugljikohidrati, kao na primjer riža ili bijeli hljeb.

Ljudi koji su učestvovali u istraživanju jeli su u prosjeku 3,3 porcije tjestenine sedmično, umjesto drugih ugljikohidrata. Svaka porcija bila je ekvivalentna približno pola šolje kuhane tjestenine.

Foto: unsplash

Istraživači su otkrili da su učesnici u ovom eksperimentu zapravo izgubili oko 0,5 kilograma, tokom prosječnog praćenja od 12 sedmica.

“Istraživanje je utvrdilo da tjestenina nije doprinijela povećanju tjelesne težine ili povećanju tjelesne masti”, rekao je glavni autor dr John Sievenpiper, klinički naučnik s bolničkog kliničkog centra za prehranu i modifikaciju rizika.

“U stvari, analiza je zapravo pokazala mali gubitak kilograma. Dakle, suprotno zabrinutosti, možda tjestenine mogu biti dio zdrave prehrane, poput dijete sa niskim GI”.

Foto: unsplash

Zaključak istraživanja takođe glasi: “Tjestenina u kontekstu prehrambenih obrazaca s niskim GI ne utiče negativno na adipozitet, pa čak smanjuje tjelesnu težinu i BMI u poređenju sa prehrambenim uzorcima s višim GI.”

Naučnici su dodali, kako je potrebno više istraživanja kako bi se utvrdilo hoće li se nedostatak debljanja proširiti i na tjesteninu, kao dio drugih zdravih dijeta.

Recept za savršenu tjesteninu možeš pronaći OVDJE! 

 

Izvor: insider.com

Slični članci

Probaj ukusnu balzamiko tjesteninu sa gljivama

Ultra magazin

Mediteranska ishrana za dugovječnost

Ultra magazin

5 ideja za veganski doručak

Ultra magazin