Ultra Moderno

Ko su granfluenseri?

IuteCredit Cash
IuteCredit Cash

Prošlog mjeseca Jane Fonda zapalila je internet svojom naslovnicom u Harper’s Bazaaru u šljokičastoj haljini Ralph Lauren, Dolly Parton svojim je videozapisom o vakcini inspirisala modni trend golih ramena, a Instagram profil Joan Collins već dugo inspiriše kako se održava nevjerojatan stil.

Florentin Glémarec

Najnoviji „granfluenseri“ su Marie-Louise (86) i René Glémarec (87), koji su postali popularni nakon što su se pojavili na prošloj Pariškoj sedmici mode odjeveni u punk-inspirisanu, rodno neutralnu odjeću koju je za njegovu etiketu napravio njihov unuk Florentin Glémarec EGONlab, koju vodi s partnerom Kévinom Nompeixom.

“René, djed, uvijek je sanjao da bude u centru pažnje”, rekao je Florentin Glémarec. “Oni obično dođu u naš studio tokom procesa stvaranja i jedne večeri su željeli isprobati sve,” što su i učinili, “i tako smo ih učinili svojim muzama.”

Chiara Marina Grioni
IuteCredit Cash
IuteCredit Cash

Jesu li oklijevali isprobati bilo koju odjeću? „Nikada“, rekao je Glémarec, „oni su naši najveći fanovi i prihvataju našu modernu punk viziju. Uvijek su spremni za eksperimentisanje s novim izgledom.”

Reakcija na odjeću na pariškoj sedmici mode bila je “opšta histerija”.

“Fotografi su vikali i svi su željeli napraviti selfi sa njima”, rekao je Nompeix za Vogue. “Nakon Muglera, ukrali su pažnju od Belle Hadid, koja je napuštala Palais de Tokyo.”

Phil Oh

Par koji sada predvodi kampanju streetstyle odjeće za jesen / zimu 2021. godine u saradnji sa Sergiom Tacchinijem, nikada prije nije modelirao. “Marie-Louise je bila prodavačica novina, a René mornar”, rekao je Glémarec. “To je za njih potpuno novo iskustvo.”

Sve veća vidljivost starijih modnih lica poput Grece Ghanem (koja ima preko 550 000 Instagram pratilaca) i modela poput Axelle Doué, sugeriše da moda više nije rezervisana samo za mlade.

Instagram/greceghanem

„Novi val feminizma osporio je ideje o ljepoti i mladosti“, kaže prof. Angela McRobbie. Muški model Orlando Hobechi kaže: „Prije otprilike četiri godine primijetio sam porast upotrebe starijih modela. Odjednom se pojavilo zanimanje za priče starijih ljudi.”

Hobechi kaže da duži životni vijek znači da “ljudi žele vidjeti modele koji ih predstavljaju… Dob nije uslov kakav je prije bio. U posljednjih 30 godina vidjeli smo kako mladi ljudi stare … sada možete biti stariji i dalje biti cool i relevantni.”

models.com

Prema studijama, baby boomeri kontrolišu 70% svih raspoloživih prihoda u SAD-u, provode 15 sati na internetu svake sedmice i uglavnom vjeruju da im društveni mediji poboljšavaju život. Ne samo da ova populacija troši mnogo vremena na društvenim mrežama, već troše više novca na internetu nego mlađe generacije – oko 7 milijardi dolara svake godine.

“Od Facebook-a do YouTube-a i TikTok-a, u posljednje vrijeme bilježimo rast i uticaj baby boomersa i  generacije X na platformama društvenih medija”, rekla je Nicla Bartoli, suosnivačica Influencer Marketing Factory,, koja je usko sarađivala s Aurom kako bi pronašla “granfluencere” tokom protekle sezone praznika.

Slični članci

Greška u jutarnjoj njezi lica koja ti uništava kožu

Ultra magazin

Bila kiša ili sunce, u mokasinama ćeš izgledati šik!

Ultra magazin

Donosimo najbolje jakne za proljeće 2021.

Ultra magazin