Ultra Inspirativno

Kako se nositi s niskom tolerancijom na frustraciju?

Niska tolerancija na frustraciju je kada se ljudi ne mogu nositi sa svakodnevnim frustrirajućim situacijama u svom životu. Tada, oni mogu potražiti pomoć u sljedećim koracima, kako bi povećali nivo tolerancije za taktičnije rješavanje teških situacija.

Foto: pinkvilla

Frustracija je vrlo česta emocija s kojom se ljudi ponekad moraju suočiti u svom životu. Neki ljudi imaju visoku toleranciju na frustraciju i mogu se lako nositi s teškim životnim situacijama. Ali, ljudi s niskom tolerancijom na frustraciju često se ne mogu izboriti sa različitim problemima u životu, koji drugima djeluju bezazleni i lako rješivi.

Kao rezultat, na kraju mogu imati problema s mentalnim zdravljem. Kako do toga ne bi došlo, mogu poboljšati toleranciju na frustraciju uz redovno vježbanje.

Uzroci niske tolerancije na frustraciju

Foto: pinkvilla

Ovo su razlozi zašto se neki ljudi bore s niskom tolerancijom na frustraciju:

Mentalne bolesti: Određena stanja mentalnog zdravlja poput depresije i anksioznosti mogu smanjiti nivo  tolerancije na frustraciju kod osobe.

Ličnost: To donekle zavisi i o našoj ličnosti. Neki ljudi mogu prirodno tolerisati frustrirajuće situacije, a nekima je to teško zbog njihovog karaktera.

Vjerovanje: Toleranciju na frustraciju možemo povezati i sa našim uvjerenjem. Ako mislimo da bi život bio lak ili bi ljudi uvijek trebali ispuniti naša očekivanja, tada će nivo naše tolerancije biti niži.

Znakovi niske tolerancije na frustraciju

Foto: pinkvilla

Neki od uobičajenih znakova niske tolerancije na frustraciju kod ljudi su:

  • Impulsivni pokušaji da se situacija popravi, a ne da se bude strpljiv
  • Pretjerana nelagoda u normalnim situacijama
  • Brzo odustajanje kod suočavanja sa izazovom
  • Konstantna napetost zbog dnevnog stresa
  • Neprestane misli da se nešto ne može uraditi ili izdržati
  • Izbjegavanje bilo kakvih izazovnih situacija.

Načini za izgradnju tolerancije na frustraciju

Foto: pinkvilla

Ovo su načini na koje se može ojačati tolerancija na frustraciju:

Prihvati teške situacije: Umjesto da razmišljaš o tome zašto ti se uvijek događaju loše stvari, počni misliti da je život pun izazova, zbog kojih je ponekad normalno naći se u teškoj situaciji. Na primjer, ako se svakodnevno naljutiš zbog saobraćaja, razmisli o tome da su milioni auta trenutno u pokretu i da su gužve neminovne, zbog čega se ne trebaš svakodnevno nervirati.

Ja to mogu: Ukoliko si stalno ponavljaš da nešto ne možeš uraditi, na kraju ćeš smanjiti nivo tolerancije na frustraciju. Umjesto toga, ponavljaj si konstantno da to možeš učiniti. Smiri se. To može biti pomoću dubokog disanja, mirnog brojanja do 10 ili slušanja muzike.

Nauči smiriti ​​svoje tijelo i um: Frustracija takođe može uzrokovati mnoge zdravstvene probleme poput problema s disanjem, povećanog broja otkucaja srca, povišenog krvnog pritiska. Da se izboriš sa tim trenucima, potrebno je naučiti smirivati ​​svoj um i tijelo. Vježbe dubokog disanja, meditacija, joga, progresivno opuštanje mišića – mogu pomoći da se bolje nosiš sa situacijom.

 

Izvor: pinkvilla.com

Slični članci

“Moj krug podrške” sve veći!

Ultra magazin

5 koraka za jutarnju motivaciju

Ultra magazin

Ljubav prema sebi je prvi korak ka ljubavi prema drugima

Ultra magazin