Ultra Zanimljivo

Kako će nova Instagram opcija uticati na influensere?

Zamislite svijet u kojem ne postoje lajkovi i pregledi na Instagramu. I umjesto da postavite fotografiju i uznemireno čekate da vidite kome će se svidjeti, nema nikakvih brojeva. Ovo je postalo stvarnost za Instagram korisnike u odabranim zemljama širom svijeta.

Instagram je objavio da će sakriti sve lajkove i preglede na objavama u sedam zemalja, uključujući Australiju, Brazil i Kanadu.

Taj potez uslijedio je nakon preliminarnog testiranja u Kanadi prošlog maja. Instagram je rekao TIME-u u to vrijeme da su “proširili test na nekoliko zemalja kako bi dobili bolji osjećaj kako će ova opcija proći kod  Instagram globalne zajednice”.

Sa ovom ekspanzijom, Instagram je objasnio da žele da fokusiraju korisnika na sadržaj koji objavljujemo, a ne na lajkove. Korisnici će i dalje moći da vide sopstvene lajkove, ali ostali pratioci neće. “Želimo da se vaši prijatelji fokusiraju na fotografije i video zapise koje dijelite, a ne na to koliko imaju lajkova”, saopštio je Instagram.

Unsplash

Ali još uvijek se ne opraštamo u potpunosti od lajkova. Ovaj potez je privremen – za sada. “Radujemo se da saznamo više o tome kako bi ova promjena mogla biti korisna u vašem iskustvu na Instagramu.”

Ovaj potez predstavlja veliki problem za influensere koji profitiraju od velikih broja pratilaca, komentara i lajkova. Twitter je imao mnogo toga da kaže o tom potezu, a mnogi se pitaju šta to znači za budućnost influensera. Drugi su pohvalili Instagram za ovu odluku, insistirajući da će stvoriti zdravije online okruženje.

Unsplash

PR agencija i stručnjaci za društvene medije u Oksfordu, The Atticism, izjavili su za Metro da je ova promjena samo dio šire promjene u igri društvenih medija. Društveni mediji kakve poznajemo, izumiru. Prema mojim kćerima (17 i 15 godina) i njihovim prijateljima, Instagram i Facebook su “jadni”. Statistike pokazuju da mnogo mlađe generacije ostavljaju ove platforme iza sebe u potpunosti “, objašnjava direktorka The Atticism, Renae Smith. „Kao agencija, ne možemo jednostavno nastaviti da radimo na isti način i očekujemo da naši klijenti postignu iste rezultate“, rekla je ona.

“Budućnost društvenih medija treba da se promjeni u strategije koje su zasnovane na sadržaju i koje nude istinsku vezu između brenda i njihovog potrošača”, dodala je.

U svakom slučaju ova odluka bi mogla imati pozitivan uticaj na način na koji ljudi koriste Instagram, ali i donijeti štetu onima koji ga koriste profesionalno.

 

Slični članci

Zlatni retriveri Lizzie i Allie najbolji prijatelji i zvijezde instagrama

Ultra magazin

Početak sezone Djevice biće turbulentan period za vaš ljubavni život

Ultra magazin

Slovačka doktorica biljnom ishranom “skinula” 42 dijabetičara sa lijekova

Ultra magazin