Ultra Zanimljivo

Kako aplikacija Houseparty zabavlja ljude u izolaciji

Aplikacija za video chat koja omogućuje spontana okupljanja predstavlja društveni život milionima ljudi koji su u izolaciji.
Houseparty

Za većinu ljudi u izolaciji omiljene aktivnosti su nestale: izlasci, rođendanske zabave, ležerne večere s prijateljima. Ali onda je stigla viralna aplikacija za video chat Houseparty.

“Bio sam na tri ili četiri različite zabave u jednoj noći”, rekao je Andrew, 30-godišnji izvršni direktor za oglašavanje, koji omogućava korisnicima da se spontano okupljaju sa svojim prijateljima putem video hangouta kako bi ostvarili svoje uobičajene društvene aktivnosti – samo virtuelno.

Kako je milionima ljudi rečeno da ostanu kod kuće i obuzdaju širenje virusa, Houseparty je postao senzacija preko noći – ne samo među milenijalcima i tinejdžerima Generacije Z – već i njihovim roditeljima.

Houseparty

Prošle nedjelje, aplikacija iz San Francisca, koja je u vlasništvu razvojnog programera Fortnite Epic Games, osvojila je 2 miliona preuzimanja širom svijeta, u poređenju sa oko 130.000 prije mesec dana, pokazuju podaci App Annie. Trenutno je rangirana na prvom mestu u Apple trgovini u 17 zemalja, uključujući Veliku Britaniju, Španiju i Italiju.

“Čini se da je popularnost Housepartyja pratila korona virus širom svijeta”, rekla je 26-godišnja autorka Miranda di Carcaci, koja je primjetila prije nekoliko nedjelja da su mnogi njeni prijatelji u Italiji dijelili snimke na društvenim medijima na kojima se druže preko aplikacije za video chat, u kojoj se grupe smiju i pijuckaju vino preko telefona.

Ovog vikenda mnogi su u izloaciji uživali u večerama i pićima zajedno preko aplikacije, dok su je ekipe iz kompanija iz Silicijske doline koristile za održavanje „virtuelnih happy hour druženja“.

Houseparty je pokrenuta u septembru 2016. godine, a fokusirala se na omogućavanje onoga što naziva “zajedničkim iskustvima”, nudeći igre unutar aplikacija poput trivia ili usluga dijeljenja ekrana koje prijateljima omogućavaju, na primjer, da zajedno odlaze na aplikacije za upoznavanje ili gledaju TV programe. Korisnici u aplikaciji provode u prosjeku sat vremena.

Konkretno, mnoge privlači spontanost koju format omogućava: u nastojanju da oponaša stvarnu kućnu zabavu na kojoj možeš naći prijatelje koji razgovaraju u različitim sobama, aplikacija obavještava korisnike kada njihovi prijatelji uđu u aplikaciju i pokaže ko s kim razgovara, a dozvoljava do osam osoba u bilo kojem grupnom razgovoru.

Korisnici mogu ući u razgovore prijatelja bez njihovog odobrenja, osim ako nisu posebno odlučili da „zaključaju“ svoju sobu.

Kompanija se predstavila kao društveno odgovorna alternativa većoj grupi društvenih medija poput Facebooka, zaklinjući se da nikada neće ostvariti zaradu putem podataka korisnika i oglašavanja.

 

Izvor: ft.com

Slični članci

Horoskop za vrijeme kućne izolacije – savjeti i preporuke astrologa

Ultra magazin

Porast porodičnog nasilja u doba korona virusa

Ultra magazin

Vodič za proljetno čišćenje doma

Ultra magazin