Ultra Kreativno

JYSK je krenuo u najveću globalnu kampanju za zapošljavanje

IuteCredit
IuteCredit

U februaru 2021. godine JYSK je dostigao cilj od 3.000 prodavnica širom svijeta. Kako bi to proslavio i nastavio ostvarivati put ka novom cilju od 5.000 prodavnica, kreće u dosad najveću kampanju za zapošljavanje. I u BiH JYSK traži nove kolege/ice. JYSK u BiH trenutno posluje sa 25 prodavnica, a u narednih godinu dana je u planu otvaranje još 4 nove.

Kampanja će se komunicirati interno i eksterno putem medijskih kanala kao što su LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube sa oglasima, video zapisima i kvizom, a sve pod sloganom „Želite li se pridružiti našem timu od 3.000 rukovodilaca prodavnica?“

IuteCredit
IuteCredit

Rukovodioci prodavnica su ponosni na to što su učestvovali u kampanji, a na pitanje šta bi poručili novim budućim kolegama/icama, Lejla Polić, rukovoditeljka prodavnice iz Sarajeva je poručila „Donesi predanost, čekaju te mogućnosti! I to je u JYSK-u zaista tako. Trud se prepoznaje i nagrađuje i moj put u JYSK-u je jedan od takvih primjera“.

Veliko istraživanje sprovedeno među rukovodiocima prodavnica

Ko su najbolji primjeri na koje treba da se ugledaš ako razmišljaš o promjeni posla ili novoj poziciji? Naravno, oni koje već rade na sličnim poslovima u tebi poželjnoj kompaniji i koji su uspješni u svom poslu.

Upravo odgovore na takva pitanja dalo je međunarodno istraživanje sprovedeno krajem 2020. godine među 3.000 rukovodilaca JYSK prodavnica, koje je poslužilo kao podloga za osmišljavanje koncepta kampanje. U BiH je u istraživanju učestvovalo 19 rukovodilaca prodavnica koji već upravljaju svojim timom. Ovo jedinstveno istraživanje pomoglo je JYSK-u da sazna još više o tome koje se osobine i hobiji podudaraju sa osobinama tipičnog rukovodioca u JYSK-u kako bi privukli najbolje kandidate/kinje koji će se pridružiti velikoj JYSK porodici u ostvarivanju novog plana ekspanzije od 5.000 prodavnica.

„Rezultati sprovedenog istraživanja naučili su nas nešto novo o rukovodiocima prodavnica, njihovim hobijima i interesima, te postavili čvrste temelje za kampanju koja će, vjerujem, privući mnogo kvalitetnih kandidata i novih kolega“, izjavila je Jadranka Čulo Petrovčić, rukovoditeljka ljudskih potencijala u JYSK-u Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija.

Neke od zanimljivosti o rukovodiocima JYSK prodavnica:

  • Prirodan je vođa, vođen rezultatima, pozitivan, odlučan, uvjerljiv i spreman na rizik.
  • Rukovodilac prodavnice u JYSK-u u prosjeku ima 29 godina i 14 godina obrazovanja.
  • 90% rukovodilaca održava kondiciju i živi aktivno.
  • 86% rukovodilaca je zainteresovano za kuhanje.
  • 63% svih rukovodilaca prodavnica u JYSK-u ima partnera sa kojim živi u zajedničkom domaćinstvu.
  • 93% rukovodilaca zanima uređenje interijera

Slični članci

LAN Architecture dizajnira zgrade pastelnih boja u Strasbourgu

Ultra magazin

Održiva škola u ruralnoj Indiji slavi lokalni pješčanik

Ultra magazin

Play Media Day 06 nakon dugo vremena, uživo okupio zaljubljenike u kreativnu industriju!

Ultra magazin