Ultra Inspirativno

Jedini trening od samo 4 vježbe koji mijenja oblik i izgled tijela, kažu stručnjaci!

IuteCredit Cash
IuteCredit Cash

Sve vrste vježbi, fizičke aktivnosti i kretanja će naravno doprinijeti da budeš u formi, da se riješiš viška kilograma i da budeš zdrava osoba, ali stručnjaci kažu da ovaj trening od samo 4 vježbe, jedino mijenja oblik tijela i transformiše izgled… “Jedini način da promijeniš oblik i izgled je izvođenje treninga na osnovu snage”, kažu stručnjaci. Ako želiš smisleno izmijeniti svoju tjelesnu građu i želiš se okušati na nekom treningu snage, razmotri ovu jednostavnu rutinu od 4 vježbe sopstvene tjelesne težine, a nisu ti potrebni nikakvi rekviziti, nego koristiš samo sopstveno tijelo!

Foto: Pexel

Čučnjevi

Stavi ruke iza glave ili ispred sebe, isprepleti prste. Stani sa stopalima u širini kukova. Čučni što je moguće niže. Ponavljaj ovu vježbu 30 sekundi, nakon čega slijedi 10 sekundi odmora, pa ponovi 4-5 puta ovaj blok vježbi.

Foto: Shutterstock
IuteCredit Cash
IuteCredit Cash

“Jumping jack” skokovi

Izvedi skok, ali kad vratiš noge unutra, pljesni rukama ispred sebe. Ponavljaj 30 sekundi, nakon čega slijedi 10 sekundi odmora. Ponovi 4-5 puta ovaj blok vježbi.

Foto: Pexels

Sklekovi

Stavi ruke na pod u širini ramena. Držeći trbušne mišiće i tijelo u ravnoj liniji, stisni lopatice i spusti tijelo dok ti prsa ne budu na centimetar iznad poda, pa se uzdigni opet više iznad tla. Ponavljaj 30 sekundi, nakon čega slijedi 10 sekundi odmora. Ponovi 4-5 puta ovaj blok vježbi.

Foto: Shutterstock

Bočni skokovi

Skoči na desnu stranu i spusti se na desnu nogu. Odskoči s desne noge i skoči natrag na lijevu. Ponavljaj 30 sekundi, nakon čega slijedi 10 sekundi odmora. Ponovi 4-5 puta ovaj blok vježbi.

 

Izvor: eatthis.com

Slični članci

Koji dijelovi tijela stradaju zbog stresa i šta ti tijelo poručuje?

Ultra magazin

Ksenija Mijatović: “Šta mi znači moje dobro, ako ljudima oko mene nije dobro“

Ultra magazin

10 pravila japanske filozofije za ispunjen i srećan život

Ultra magazin