Ultra Inspirativno

Izgubila 40 kilograma i postala fitness trenerica

„Moje ime je Tameika Gentles i imam 34 godine. Živim u Torontu u Kanadi, sada radim kao trenerica i preduzetnica. Izgubila sam 40 kilograma, istražujući i otkrivajući sama, koje vježbe i treninzi mi prijaju i koja hrana mi odgovara“.

Foto: instagram.com/tameikag

Imala je 104 kilograma, kada je shvatila da se ne osjeća zdravo i ugodno u svojoj koži. Tada je krenuo njen put transformacije. „Doživjela sam niz neugodnih situacija i ružnih komentara zbog svoje težine, koje apsolutno niko ne zaslužuje. Kao prvo, nisam mogla udobno da se smjestim u svoje sjedište u avionu, nisam mogla ni da uživam u zabavnim parkovima, jer sjedišta nisu namijenjena punijim osobama. Ovaj svijet nažalost nije stvoren za „velike“ ljude, što je jednostavno nepravedno i pogrešno“, kaže Tameika koja je danas fitness trenerica i velika inspiracija mnogima.

Foto: instagram.com/tameikag

„Odlučila sam da je promjena načina života, prva stvar koja će me odvesti do rezultata. Moje putovanje započelo je sa mnogo istraživanja i odlukom da sama pripremam i kuham svoju hranu. Pročitala sam mnogo knjiga, članaka i blogova o mršavljenju, kondiciji, treninzima, zdravoj ishrani, upijala sam znanja kao spužva“, iskrena je Tameika.

Foto: instagram.com/tameikag

„Počela sam sama kuhati i pripremati svoje obroke, a željela sam da to budu pristupačniji i jednostavniji obroci, sada isprobavam nove recepte i uživam u kuhinji. Nikad nisam uživala u dijetama, sada sam kako pripremam zdravu hranu, shvatila da se ne moram odricati nečeg posebno, već pripremam različitu zdravu hranu. Ne uskraćujem si da uživam u hrani. Željela sam dugoročnu promjenu, a ne instant rješenje, kao što je neka režimska ishrana ili dijeta“, poručuje Tameika.

Foto: instagram.com/tameikag

Evo šta Tameika obično jede tokom dana:

  • Doručak: Zobene pahuljice sa voćem i bademovim mlijekom ili zeleni smoothie sa tostom i bademovim maslacem
  • Ručak: Salata prepuna povrća i proteina, ili sendvič ili tortilja sa povrćem
  • Međuobrok: Proteinska pločica ili proteinski šejk
  • Večera: Riba sa povrćem sa žara ili morski plodovi
Foto: instagram.com/tameikag
Foto: instagram.com/tameikag

„Ranije sam pokušavala sam nekim programima vježbanja, išla u teretane, ali nisam bila predana, uvijek sam odustajala nakon nekog vremena. Onda sam počela više da istražujem o treninzima i vježbanju i upisala se u lokalnu teretanu, u početku sam radila samo kardio, ali sam vremenom uvodila i vježbe snage i dizanje tegova. Trening je postao dio moje svakodnevne rutine. Nisam si mogla priuštiti ličnog trenera, pa sam sama sve radila. Nakon 9 mjeseci posvećenosti pripremi zdrave ishrane i treninzima, smršavila sam 40 kilograma“, kaže Tameika.

Foto: instagram.com/tameikag

„Sada sam zavoljela treninge, treniram 4 dana sedmično, radim jogu, mnogo pješačim, osjećam se zdravo i snažno. Joga pozitivno utiče na moje mentalno zdravlje“.

Foto: instagram.com/tameikag

Njen trenutni režim vježbanja izgleda ovako:

    • dan: Vježbe za leđa i ruke + 10.000 koraka u šetnji
    • dan: Joga + 10 000 koraka u šetnji
    • dan: Noge i trbušnjaci + 10 000 koraka u šetnji
    • dan: Ramena, grudi i ruke + 10 000 koraka u šetnji
    • dan: Joga + 10 000 koraka u šetnji
    • dan: Planinarenje ili brzo hodanje, neka aktivnost na otvorenom u prirodi
    • dan: ODMOR

 

„Ključ mog gubitka kilograma bilo je obrazovanje, odnosno upijanje novih znanja i vještina, koje se tiču pripreme zdrave hrane i vježbanja, dok nisam izgradila zdrave životne navike, koje meni odgovaraju. Moja najveća greška iz prošlosti kada sam pokušavala da skinem kilograme, je to što nisam bila uporna, dosljedna i strpljiva. Promijenila sam pristup i rezultati su došli. Moja preporuka je da se ne fokusirate toliko na krajnji cilj, jer dug je put do tog cilja, već da uživate u samom procesu, nema brze pobjede, nema rezultata preko noći. Put nije lak, ali ne treba odustajati. Ovo je životni stil do kraja života, ne kratkotrajna promjena, uživajte u putovanju, a ne opterećujte se toliko destinacijom (ciljem)”.

Izvor: prevention.com

Slični članci

5 koraka za jutarnju motivaciju

Ultra magazin

Ljubav prema sebi je prvi korak ka ljubavi prema drugima

Ultra magazin

Kako hiperosjetljivost pretvoriti u vrlinu?

Ultra magazin