Ultra Kreativno

IKEA će otkupljivati korišćen namještaj

Tokom Black Friday akcije, obično najvećeg dana kupovine na planeti, IKEA će pokrenuti revolucionarni “globalni eksperiment” u kojem će njihove prodavnice širom svijeta početi otkupljivati ​​stari IKEA namještaj, kako bi mu pružili drugi život.

Kampanja #BuyBackFriday trajaće između 24. novembra i 03. decembra u maloprodajnim trgovinama IKEA u 27 zemalja i promovisaće i razviti cirkularne usluge i održivu potrošnju za kupce.

Kupci koji budu učestvovali dobiće IKEA vaučer koji će potrošiti na nešto što im treba. Sve što se ne može preprodati biće reciklirano ili donirano projektima zajednice za pomoć onima koji su najviše pogođeni pandemijom Covid-19.

Ako ovaj globalni eksperiment uspije, cilj je da do 2021. u svakoj trgovini budu namjenske destinacije na kojima će ljudi moći vratiti svoj stari namještaj i pronaći popravljeni ili obnovljeni namještaj po još pristupačnijim cijenama.

IKEA

“Kupcima želimo ponuditi održiva rješenja za njihov namještaj koji im više nije potreban, čak i ako im je tokom godina dobro poslužio”, kaže Stefan Vanoverbeke iz Ingka Grupe. “Dakle, trenutno istražujemo nove poslovne modele kako bismo razvili komercijalno isplative i skalabilne ponude u oblastima kako ljudi unose stvari u svoj dom, kako brinu o stvarima koje posjeduju i kako odlažu stvari koje im više nisu potrebne.”

“Umjesto da kupujemo stvari koje nam nisu potrebne ovog Crnog petka, želimo pomoći kupcima da svom namještaju daju drugi život, umjesto da impulsivno kupuju.”

Trenutno 45 posto ukupnih globalnih emisija ugljika dolazi od načina na koji svijet proizvodi i koristi svakodnevne proizvode poput namještaja, tako da kampanja predstavlja priliku za rješavanje neodržive potrošnje i njenog uticaja na klimatske promjene, na najveći dan kupovine u godini.

IKEA

“Vizija IKEA-e oduvijek je bila stvoriti bolji svakodnevni život za mnoge ljude, što trenutno znači učiniti održiv život laganim i pristupačnim svima. Cirkularnost je dobra poslovna prilika kao i odgovornost, a klimatska kriza od svih nas zahtijeva radikalno preispitati naše potrošačke navike”, dodaje Pia Heidenmark Cook iz Ingka Groupe.

“Kružna ekonomija može se postići samo ulaganjem i saradnjom s kupcima, drugim preduzećima, lokalnim zajednicama i vladama, tako da možemo iskorijeniti otpad i stvoriti ciklus popravka, ponovne upotrebe, obnove i recikliranja”, zaključuje ona.

 

Slični članci

Trikovi za jednostavno uređenje doma

Ultra magazin

Pogledaj fotografije životnih situacija sa preslatkim vjevericama u glavnim ulogama

Ultra magazin

Pogledaj nevjerovatnu sličnost ljudi i njihovih ljubimica mačaka

Ultra magazin