Ultra Kreativno

Humor u digitalnom marketingu pomaže da publika više zavoli brend

Da bi se tvoje poslovanje ili brend istakli, moraš osigurati da se tvoje poruke u objavama na društvenim mrežama istaknu u moru sadržaja. Dobar način je da dodaš malo humora. Evo šta humor u marketingu čini za tvoj brend!
Foto: unsplash

Istraživanja pokazuju da je digitalni sadržaj na društvenim mrežama povezan sa izuzetno pozitivnim emocijama. Humor je pozitivna emocija i pretpostavlja se da dodavanje humora marketinškim objavama na društvenim mrežama, budi pozitivne emocije kod pratilaca, koji to lajkuju i dijele na društvenim mrežama. Ujedno humanizuje tvoj proizvod ili brend, daje mu neku ličnu notu.

Foto: unsplash

Moraš znati svoju publiku!

Kada dodaješ humor svom marketing sadržaju, najvažnije je znati da li je primjeren i odgovara li tvojoj publici. Napravi malo istraživanje svoje publike, a evo pitanja koja će ti pomoći…

Foto: unsplash

U kojoj industriji radiš?

Da li je tvoj klijent poslovni subjekt ili svakodnevni potrošač?

Kako izgleda profil tvog prosječnog potrošača? Koliko godina ima, kojeg je pola, živi li u selu ili gradu, da li radi ili studira, i slično.

Kad spoznaš svoje stvarno tržište, moći ćeš da kreiraš pravu vrstu humora u svojim marketing porukama na društvenim mrežama. Postoji prilično velika razlika između upotrebe humora u oblasti osiguravajućih kuća za automobile, imovine i na primjer modne ili kozmetičke industrije… Pomoću svog mini istraživanja, moći ćeš kreirati pravi sadržaj i plan.

Foto: unsplash

Koristi humor na društvenim mrežama

Ako postoji neka platforma pogodna za humor, to su društvene mreže. Ljudi su na društvenim mrežama da se opuste, zabavljaju i informišu na malo ležerniji način. Redovno odgovaraj na poruke i komentare, koje ti ostavlja tvoja publika. To pruža osjećaj kao da razgovaraju sa stvarnim ljudima, a ne sa kompjuterom. Koristi Instagram story format, da ispričaš neku priču. Storytelling je super način da ispričaš dobru priču o svom brendu. Kreiranje zabavnih, duhovitih i kratkih video zapisa ili foto sadržaja, izvrsno je za format društvenih mreža.

Foto: unsplash

Koristi smajlije, emotikone, gifove, stikere

Svojim sadržajima lako možeš dodati humor koristeći gifove, emotikone, stikere i slično. Publika voli emotikone i gifove, i pozitivno reaguje na njih. Pobrini se da znaš svoju publiku i šta im tačno odgovara, šta vole i na koje objave najbolje reaguju. Tada se potrudi da komuniciraš s njima koristeći humor u svojim marketinškim porukama. Humor ti može pomoći da stvoriš identitet brenda ili proizvoda, koji je nezaboravan, karakterističan, autentičan, zanimljiv, duhovit i pozitivan.

Foto: unsplash

Izvor: adage.com

Slični članci

Izvrsne umjetničke slike popularne ruske umjetnice, donose čari evropskih gradova

Ultra magazin

Evo kako da transformišeš prazan prostor u savršenu zonu za uživanje

Ultra magazin

Živopisne fotografije žetve vodenih ljiljana u Vijetnamu

Ultra magazin