Ultra Moderno

H&M testira iznajmljivanje odjeće u borbi za zaštitu okoline

H&M testira uslugu iznajmljivanja odjeće, dok se modna industrija suočava sa sve većom kritikom zbog otpada i zagađenja.
Shutterstock

Od petka 29. novembra, potrošači mogu iznajmiti odjeću za 350 kruna (37 dolara) sedmično u obnovljenoj glavnoj trgovini na trgu Sergels Torg u centru Stockholma.

Švedska marka prati konkurenciju Banana Republic i Urban Outfitters, koji ove godine pokrenuli slične usluge kako bi ušli na tržište koje je u 2018. godini doseglo milijardu dolara. Web stranice poput Vinted i Hurr Collective šire se u Evropi, nudeći potrošačima način da prodaju ili iznajme nošenu odjeću.

Model iznajmljivanja H&M-a ograničen je na kolekciju od 50 odjevnih predmeta koji se nude članovima programa vjernosti kompanije. H&M će procijeniti rezultate nakon tri mjeseca, prije nego što dodatno proširi asortiman. Trgovina koja testira nove koncepte pružiće i usluge popravke odjeće, kafić i kozmetički bar.

“Imamo ogromno povjerenje u iznajmljivanje, ali još uvijek želimo da testiramo i naučimo dosta toga i izvršimo podešavanja i promjene”, izjavio je Daniel Claesson, šef poslovnog razvoja kompanije H&M.

Analitičar Credit Suisse-a Simon Irwin rekao je da ima sumnje u plan.

“Bio bih iznenađen ako stvarno možete učiniti da to bude poslovni model”, rekao je. “Ne vidim da vrsta troškova rada koja je uključena u model najma po tim cijenama zaista ima smisla.”

Industrija odjeće našla se pod sve većim kritikama, jer je odgovorna za čak 10 posto globalne emisije stakleničkih plinova i troši više energije nego vazduhoplovstvo i brodarstvu zajedno, navode Ujedinjene nacije. Do 2040. godine, H&M namjerava postići dostizanje negativne emisije stakleničkih plinova, što znači da bi se nadoknađivalo više nego što je proizvedeno.

 

Izvor: businessoffashion.com

Slični članci

Najznačajniji modni trenuci 2019. godine

Ultra magazin

Beyonce je predstavila novu kolekciju Ivy Park

Ultra magazin

Ideje za novogodišnji makeup

Ultra magazin