Ultra Moderno

H&M dobio ovacije za kampanju kupaćih kostima

Sve je više modnih brendova koji idu prema inkluziji, odlučujući se za ponudu većih brojeva i  manekenki koje, daleko od zastarjelih kanona, predstavljaju različitost tijela i žena. Zadnja modna marka koja nas je prijatno iznenadila je H&M, čija je kampanja za kupaće kostime dobila ovacije na društvenim mrežama.
Instagram / @hm

“Potrebno nam je više modnih kampanja kao što je ova”, “Hvala što ste objavili fotograiju zdrave i prekrasne žene!, “Sretna sam što mogu da vidim manekenku normalne veličine, bravo!” Ovi komentari su samo mali dio poruka koje je dobio H&M na svom Instagram nalogu. Manekenka prikazuje svoje obline, a korisnice društvenih mreža su se oduševile što pokazuje da je ovaj tip fotografija, bez namještenih poza i bez fotošopa, potreban sve dok ne prestanu da budu vijest.

Instagram / @hm

Sa velikim osmijehom, opuštenim stavom u bikiniju sa volanima, manekenka predstavlja sreću koju donosi ljeto, ove godine više nego ikada. Isto kao i marke kao što su Other Stories i Etam, H&M  je poslao jasnu Body Positive poruku koja nas podstiče na ljubav i poštovanje našeg tijela.

Instagram / @hm

Djevojka na fotografiji je manekenka Chloe Vero. Pripada prestižnoj agenciji IMG i već je nosila revije na Njujorškoj sedmici mode za Chrstiana Siriana i za Rihanninu marku donjeg veša Savage Fenty. Čini se da, prema želji publike, konačno priča o modi mijenja protagoniste. Visoke, niske, mršave, sa oblinama…različite, i zato jedinstvene žene!

Slični članci

Vans i National Geographic lansiraju kolekciju patika s čuvenim naslovnicama magazina

Ultra magazin

Novitet iz AVON-a: Prvi unisex parfemi, neodoljivi “Attraction One” mirisi

Ultra magazin

Halle Berry preporučuje odličnu prirodnu masku za sjajnu kožu

Ultra magazin