• Home
  • Ultra Inspirativno
  • Herojske priče se nastavljaju – Stiže inspirativan nastavak kampanje „Heroji među nama“
Ultra Inspirativno

Herojske priče se nastavljaju – Stiže inspirativan nastavak kampanje „Heroji među nama“

Bingo
Bingo

 Kampanja „Heroji među nama“, koju su pokrenuli kompanija Molson Coors BH, brend Jelen pivo i Organizacija amputiraca UDAS, nastavlja sa herojskim pričama i donosi šest novih inspirativnih ljudi i njihovih životnih priča. Projekat „Heroji među nama“ drugu godinu u nizu nastavlja da pruža podršku osobama sa invaliditetom, tako što na afirmativan način predstavlja doprinose, postignuća, uspjehe i izazove osoba sa invaliditetom.

Nastavak veoma uspješne društveno-odgovorne kampanje „Heroji među nama“ predvodi novih šest osoba, koje kroz video priče daju odgovor na pitanje – ko su za njih heroji. Zašto nema odustajanja i koliko je važna upornost i volja u svim životnim situacijama, otkrilo je troje profesionalnih sportista i isto toliko umjetnika.

Pisac i muzičar Boris Ivanković, književnica Borka Tadić i slikar Aleksandar Bošnjak, govorili su o svojim strastima i inspiraciji u umjetnosti, borbi sa preprekama i predrasudama, kao i „sitnicama“ koje život znače. Pored umjetnosti koja ih međusobno povezuje, slični stavovi i pogledi na život su još jedna poveznica između njihovih zanimljivih karaktera.

I paratekvondistkinja Bobana Latinčić Kozić, stonoteniser Haris Eminović i sjedeći odbojkaš Stevan Crnobrnja, imaju slična razmišljanja i uvjerenja, a u nastavku uspješne kampanje „Heroji među nama“ su podijelili svoja najveća sportska i životna postignuća, ali i poslali snažnu poruku svim osobama sa invaliditetom, ali i javnosti.

Cilj projekta „Heroji među nama“ je podići svijest javnosti o položaju osoba sa invaliditetom i uticati na veću integraciju OSI u zajednicama u kojima žive i rušiti predrasude i stereotipe. To se svakodnevno realizuje i putem web platforme http://herojimedjunama.com/ na kojoj se redovno objavljuju konkursi, pozivi i korisne informacije kako osobama sa invaliditetom, tako i svima koji traže inspirativne, zanimljive i edukativne sadržaje.

Kompanija Molson Coors BH i Organizacija amputiraca UDAS su kreirali projekat, koji će dugoročno podržavati i jačati položaj OSI u društvu. Kontinuiran razvoj  kampanje „Heroji među nama“ će i u budućnosti donositi kvalitetne i inspirativne herojske priče, kakve sigurno jesu i ovih šest novih priča, glavnih protagonista novih video sadržaja kampanje.

Slični članci

6 jednostavnih navika koje će poboljšati tvoj radni dan

Ultra magazin

Zašto i kako da se prestaneš porediti sa drugim ljudima?

Ultra magazin

Kako je princeza Diana prekršila sva pravila i promijenila svijet

Ultra magazin