• Home
  • Ultra Moderno
  • Haos oko izlaska kolekcije šminke YouTube zvijezda srušio web stranicu
Ultra Moderno

Haos oko izlaska kolekcije šminke YouTube zvijezda srušio web stranicu

Hiljade obožavalaca koji su s nestrpljenjem iščekivali objavljivanje kolekcije šminke dviju najvećih zvijezda na YouTube-u, uznemireni su nakon što je web stranica za kupovinu srušena samo nekoliko minuta nakon što su proizvodi pušteni u prodaju.
Jeffree Star Cosmetics

Shane Dawson i Jeffree Star – koji, zajedno, imaju skoro 40 miliona pretplatnika na YouTubeu – nedavno su otkrili da zajedno rade na kolekciji šminke pod nazivom Conspiracy. Proizvodi, čija se cijena kreće od 18 do 55 dolara, u prodaji su od petka.

Međutim, trebalo je samo nekoliko minuta da fanovi koji su s nestrpljenjem iščekivali objavu, prijave na Twitteru probleme sa pristupom web stranici Jeffree Star Cosmetics. Neki korisnici nisu mogli čak ni pristupiti web stranici koja je mnogima prikazala poruku o grešci.

U petak popodne, činilo se da web stranica radi i da fanovi mogu da dovrše kupovinu. Ostaje da se vidi koliko novca dva YouTubera mogu zaraditi od kolekcije, ali Star je procijenio da bi svaki mogao zaraditi oko 10 miliona dolara.

Jeffree Star Cosmetics

Dvojica vloggera objavili su dvije palete sjenila (jedna se zvala Conspiracy, druga nazvana Mini Controversy) i kolekciju sjajila za usne, kao i liniju robne marke Dawson putem Starove kompanije, Killer Merch.

Period do lansiranja bio je, na pravi način influencera, afera. Posljednjih mjesec dana Dawson objavljuje seriju videa koja nosi naslov The Beautiful World of Jeffree Star. Svaka od njegovih pet epizoda trajala je oko sat vremena, a ukupno imaju više od 90 miliona pregleda.

Objavljivanje šminke bilo je neočekivan izbor za Dawsona, koji nikada nije bio beauty vlogger.

Uparivanje Dawsona, 31-godišnjeg YouTubera koji još uvijek uči kako koristiti sjenilo, sa Starom, možda se ne čini sigurnim potrošačkim hitom. Ali moć koju dva influensera imaju nad svojom masovnom publikom – i uopšte putem društvenih mreža – ne treba podcijeniti.

Usmjeravajući svoj kolektivni uticaj na sferu YouTube-a uopšte, Dawson će postati glavni igrač u kozmetičkoj industriji, uprkos nedostatku prethodnog iskustva u tom polju. Čak i ako neko nije pogledao nijednu Dawsonovu “istraživačku” seriju na YouTube-u, vjerovatno barem primijećuje masovni kulturni fenomen njegovih video zapisa.

Dawson-ova najuspješnija serija za rehabilitaciju imidža bila je sa svojim sada već saradnikom Starom. “Tajni svijet Jeffreea Stara”, samo jedan od videa u Dawsonovom prethodnom serijalu Star, ima 46 miliona pregleda.

Slični članci

Američka marka KD New York lansirala veganski kašmir od soje

Ultra magazin

Meghan Markle podržava održivu modu u svakom od ovih modela

Ultra magazin

Visoke punđe su svuda i mi smo oduševljeni

Ultra magazin