Ultra Zanimljivo

Evo šta treba da znaš ukoliko ove jeseni i zime treniraš na otvorenom

Tokom jesenjih i zimskih mjeseci jedna od najvećih prepreka treniranju na otvorenom jesu upravo vremenske prilike. Često nas kiša, snijeg ili vjetar mogu zadržati u kući i umanjiti našu volju za vježbanjem, ali ako se dobro pripremimo nema razloga za tim. Zato ti donosimo nekoliko savjeta koji će ti olakšati treninge tokom hladnih dana koji dolaze, a već poslije prvog ćeš vidjeti koje sve benefite ovaj tip treninga nosi sa sobom.

Foto Sport Vision

KVALITETNO ZAGRIJAVANJE

Zagrijavanje je sastavni dio svakog treninga i nikad ga ne treba preskakati, baš kao ni istezanje na kraju. Međutim, tokom hladnijih dana rizik da se mišić istegne je mnogo veći, pa je posebno važno da se prije bilo kakve aktivnosti dobro zagriješ. To možeš uraditi i u svom domu i tako podići temperaturu tijela i mišića prije izlaska napolje. Na kraju ne zaboraviš da se dobro istegneš.

Foto Sport Vision

POSEBNA OPREMA

Dobra oprema je pola posla. Iako je ljeti sasvim dovoljno da na sebe nabaciš majicu i šorts, tokom jeseni i zime je situacija malo drugačija. To ne znači da treba da obučeš perjanu jaknu, ali je jako važno da imaš opremu koja ne propušta vodu i vjetar, a koja ti sa druge strane omogućava da se nesmetano krećeš. Najnovija adidas COLD.RDY kolekcija sadrži upravo takve komade, otporne na sve vremenske uslove. Odlikuju je vodootporni materijali, postojana i prozračna tkanina koja zadržava toplotu, ali u isto vrijeme dozvoljava koži da diše i ostane suva tokom treninga. COLD.RDY savršeno spaja sport, performanse i stil. Jedinstveni dizajnerski detalji inspirisani military stilom, produženi rajsferšlusi, posebni džepovi za lakši pristup pri pokretu u brzini, kao i smjele kombinacije boja čine ovu kolekciju posebnom i ono što je najvažnije, omogućava fleksibilnost i lakoću pri svakom pokretu.

Foto Sport Vision

HIDRATACIJA

Unos vode na dnevnom nivou je od izuzetnog značaja za organizam, a tako je i kada su treninzi u pitanju. Posebno tokom hladnijih dana kada je vazduh suvlji. Vodu treba piti prije, nakon i tokom treninga i to u manjim količinama, kako bismo se sve vrijeme hidrirali.

APLIKACIJE KAO POMOĆ PRI TRENIRANJU

U svijetu je posljednjih mjeseci došlo do porasta različitih aplikacija za trening. Samo adidas aplikacija porasla je za 125 odsto u odnosu na prošlu godinu. To pokazuje da se ljudi sve češće odlučuju za vježbanje u prirodi uz pomoć online fitnes stručnjaka. Razlog tome je prije svega novonastala situacija izazvana pandemijom, ali između ostalog i činjenica da na taj način sami mogu da se organizuju bez vremenskih ili prostornih ograničenja. Zato nemoj raditi vježbe napamet, neka ti svaki trening bude dobro organizovan. Samo je potrebno da na telefonu skineš aplikaciju koja ti najviše odgovara i trening može da počne.

VJEŽBANJE NA SVJEŽEM VAZDUHU DOPRINOSI CJELOKUPNOM ZDRAVLJU

Kada pomisliš da ti je teško da se izvučeš iz topline svog doma zato što je napolju kišovito ili hladno sjeti se da fizička aktivnost na otvorenom posebno doprinosi jačanju srca i respiratornog sistema. Tokom hladnijih dana vazduh je gušći, a samim tim sadrži i više kiseonika što je izuzetno važno za zdravlje. Pored toga, vježbanje na otvorenom ubrzava metabolizam, osnažuje i revitalizuje čitav organizam, a uz to utiče i na raspoloženje.

Adidas Cold Ready kolekciju, idealnu za trening na otvorenom, potraži u Sport Vision prodavnicama ili u online shopu.

Slični članci

Sanjin Hamidović: “Zbog velike potražnje, sedmične usluge čarter letova iz Kine za Evropu smo produžili do kraja godine”

Ultra magazin

Ovi horoskopski znakovi najviše uživaju u samoći i vole vlastito društvo

Ultra magazin

Kako spriječiti suhoću grla nakon buđenja?

Ultra magazin