• Home
  • Ultra Moderno
  • Erna Saljević: Mislim da su se sve zvijezde poklopile, uživam u jednom od najvećih poslovnih uspjeha
Ultra Moderno

Erna Saljević: Mislim da su se sve zvijezde poklopile, uživam u jednom od najvećih poslovnih uspjeha

Volimo snažne žene koje su preduzetne, uporne, inovativne, sa pokretačkom energijom i vođe. Volimo još više kada takve žene koriste svoju moćnu energiju da i ostale žene pokrenu u istom smjeru. Jedna od njih je Erna Saljević, čiji najnoviji projekat “Sebi sam najbitnija”, koji je realizovala sa brendom Alma Ras, ne prestaje da oduševljava i privlači pažnju javnosti. Ova kolekcija donjeg rublja nije samo jedna klasična modna linija, riječ je o kampanji koja sa sobom nosi duboku poruku, poruku na koju većina žena zaboravlja, a to je da sebi uvijek moraju biti na prvom mjestu.

Uz riječi #ženaježenidrug i #sebisamnajbitnija, nova kolekcija je svela smisao ispravne ženske filozofije u svega nekoliko riječi, koje bi svim ženama trebale biti mantra koja će ih voditi kroz sve životne izazove. Ovu priliku smo iskoristili da ispitamo Ernu, odnosno divaisback, sve u vezi aktuelne kolekcije i njenih planova u budućnosti.

“Ideja je već jako dugo u mojoj glavi, ali nisam mislila da će moja prva samostalna kolekcija biti kolekcija donjeg rublja, zaista! Ali mislim da sam dobro počela – od gole kože! 🙂 Konkretan projekat je započet u septembru. Na kolekciji sam skupa sa timom iz kompanije Alma Ras, uz njihov know how koji su nesebično podijelili sa mnom iz svih segmenata proizvodnje i stvaranja novog proizvoda, te smo u aprilu lansirali kolekciju. Oni na svojim kolekcijama rade znatno brže i uigranije, ali su meni dopustili da idem laganijim koracima i usput uz njih zaista mnogo naučim.”

Ernina saradnja sa kompanijom Alma Ras traje već određeni period, te je uključivala osnovni influence marketing koji su postepeno nadograđivali, ali inicijativa za kreiranjem samostalne kolekcija je došla sa njene strane.

“Tim prijedlogom sam željela da nekako konkretizujemo saradnju jednog influensera i jakog bh brenda, najvećeg u svom sektoru u ovoj zemlji. Kreativna direktorica Sedina je imala istu viziju, i onda smo samo preklopili iste želje i zahtjeve. Rizik je bio za obje strane, ali smo bili spremni da pomjeramo skupa granice, što smo i učinili. Kada bi me neko pitao koga bih voljela za mentora u poslovnom svijetu, rekla bih da je među mojim favoritima baš ona. Neiscrpno strpljenje za nekoga poput mene ko je posve srčan u poslovanju i vodi se češče intuicijom nego razumom, pokazivala je na svakom koraku, nudeći mi nevjerovatan uvid u to od čega se sve sastoji doći od skice do finalnog proizvoda na vješalici. I ja sam zaista kreula od nule, od skice koju sam skicirala uz pomoć moje sestre koja je akademska slikarka, preko njihove pomoći kako da napravimo proizvod da je odgovarajući po svim parametrima, do finalne kampanje i lansiranja proizvoda. Nevjerovatno vrijedno iskustvo, koje se ne može platiti novcem.”

Nova kolekcija „Sebi sam najbitnija“ je plod ove kreativne saradnje, a Erna ne krije da je već sad neizmjerno ponosna, ali i srećna zbog svega što je postigla sa njom.

„Sebi sam najbitnija“ predstavlja moj dugogodišnji trud i rad da kroz kreativnost podržim ženu, ohrabrim je i učinim je jačom nego što to od nje zahtijeva društvo u kakvom živimo. Instagram je tako dobio pravi smisao koji ja želim vidjeti na društvenim mrežama, iza kojeg želim stati, uz koji želim braniti naziv „influenser“ kada vas mediji prozovu. To je uticaj kakav bih voljela da sutra moja djeca prepoznaju i podrže, nešto na šta sam ponosna, ali do čega ne bih došla da nemam tu sjajnu vojsku genijalnih ljudi, baš žena koje me prate. One su me inspirisale, i ovo je moj poklon njima, da znaju stati uz riječi #sebisamnajbitnija i #ženaježenidrug .“

Moglo se osjetiti i pretpostaviti, kada se osvrnemo na Ernine dosadašnje uspjehe, da će i novi projekat izazvati lavinu pozitivnih komentara. Ipak, čini nam se da ovaj put cijela kampanja nosi neku magiju u sebi, uz ohrabrujuće poruke svim ženama, koju je javnost i prepoznala.

“Moj cilj je bio baš to. Zato je i prvo nastala etiketa sa onom porukom, a onda svaki artikal kao materijalna stvar. Reakcije su nevjerovatne! Od samog početka sam vjerovala u ovaj projekat, skupa sa ekipom iz Alma Ras koji su svesrdno podržali nešto ovakvo po prvi put na našem tržištu, ali kada je u 00:00 puštena kolekcija online, i kada je site pao od enormno velikih posjeta u istoj sekundi- tek sam shvatila koliko je sve to jako, koliko je jaka podrška i kako skupa možemo da pomjerimo planine! Zašto je ovaj projekat tj kampanja i kolekcija pogodila u srž – zato što sam ih saslušala-sam nas saslušala i kreirala ono što nam treba na našem tržitu, ali uz veći smisao koji smo u to zajedno utkale. Ovim porukama smo pokušale riješiti dugogodišnje pogrešne odnose spram ženskog tijela, jer dozvoljavamo da nam modna industrija diktira koja su tijela lijepa i poželjna a koja ne. Zaista je vrijeme da se okrenemo nekim drugim vrijednostima, ne površnostima koje nas vode u neku kolektivnu propast i plitkoću. Uvijek je bolje pokrenuti lavinu neke pozitive negoli suprotno od toga, čemu se mi nekako u današnje vrijeme najprije okrećemo, i nažalost podržavamo.”

Pokrenuti i realizovati kampanju ovih razmjera je velik zalogaj i u optimalnim uslovima. Napraviti isto dok cijeli svijet prolazi kroz borbu sa oandemijom kakvu ne pamtimo, priča je za sebe. Čini nam se da je trenutna situacija iz ove kampanje izvukla još više nego što bi to bilo u normalnim uslovima, za šta se moralo poklopiti hiljadu različitih kockica.

To je bio jedan od nevjerovatnih izazova na putu ove kolekcije i njenog lansaranja. Osmislili smo do detalja kampanju i čitav tok snimanja sa profesionalnim fotografom, videografom, vizažistom, frizerima, čak  12 modela, stvarnih žena koje će biti ispred kamere u nekoliko kombinacija – i bum! Dolazi epidemija, zakoni o zaštiti, zabrani skupljanja na jednom mjestu, i sve odjednom pada u vodu! Međutim, prilagođavamo se novonastaloj situaciji, ovim ljudima i dalje osiguravamo da imaju posao za taj mjesec, modele animiramo da od kuće snime materijal i sklopimo u savršen motivirajući video koji pomijera granice kampanje i predstavljanja ženskog tijela u modnoj industriji. Još bolje nego smo planirali, spontano i iskreno.“

Erna je još jednom pokazala na njen i jedinstven način da se sve može kada se dovoljno jako želi. U ovaj projekat je dala cijelu sebe, ali, zanimalo nas je da li je bilo trenutaka kada je sumnjala da će sve ispasti kako je zamislila.

Ja ne umijem nešto da uradim, ako u to vatreno ne uložim svaki atom sebe. Jednostavno radim sve srčano, s jasnom vizijom i osjećajem koji želim da njegujem kod onih za koje pripremam nešto. Tako je bilo i sa ovom kolekcijom. Ne mogu reći da sam zadovoljna svakim detaljem, jer smo većinu artikala radili od skice, bukvalno od nule, dok smo recimo body reprodukovali prema mom koji sam nosila nekoliko godina unazad. I pored toga, uvijek nekako mislite da je moglo bolje, ali znam da smo se potrudili iz petnih žila, i da je to zaista na kraju ispalo savršeno. Ali nećemo stati na tome. Ovoga puta u ovom „pilom projektu“ željeli smo osjetiti koliko smo zaista saslušali i shvatili potrebu kupaca, ja mojih pratitelja, stvarnih ljudi sa stvarnim potrebama, a ubuduće ćemo fokus staviti i na inovativnijem pristupu, gdje će najviše potencijala pružiti razvojni tim ove kompanije.”

Nova kolekcija je nastala u specifičnim okolnostima, odvijala se uz neopsivu energiju i atmosferu, donijela je sa sobom mnoštvo zanimljivih anegdota. Ipak, ono po ćemu će je ona pamtiti, jesu ljudi sa kojima je sarađivala.

Definitivno po ljudima, čak 11 veličanstvenih žena koje su bile dovoljno hrabre da se prijave za kampanju kada sam raspisala poziv na svom Instagramu, njihovih nevjerovatnih harizmi, i tijela koja su svakoj ponaosaob savršena. Po genijalnoj atmosferi tokom pripremanja svakog detalja ove kolekcije, i definitivno po ekonomskoj i krizi prema svim drugim segmentima na svjetskom nivou, i kampanje koja je pozitivnom pričom zakucala sve moguće rezultate do kojih je teško stići i u „normalnijim“ uslovima, i većim ulaganjima u marketing. A ova kampanja je do sada bazirana na organic reachu, i samo takvom feedbacku. Mislim da su se sve zvijezde poklopile u ovom projektu, #ženaježenidrug mantra zaista čini čuda.”

Kažu da nas svako novo iskustvo mijenja i gradi na drugačiji način. Erna je do sada izgradila veliki mozaik od kockica koje joj je donosilo svako novo iskustvo, ali, dio koji je donijela posljednja poslovna saradnja, za nju će uvijek biti poseban.”

“Iz ovog projekta ja zaista neću izaći kao ista osoba. Barem u poslovnom svijetu. Na tržištu rada sam već skoro deset godina, ali čini mi se da iz svakog projekta izađem umnogome starija i zrelija, a to nema veze sa kalendarskim godinama. Ima sa iskustvom, i kako je tržišna utakmica nekad nemilosrdna. A recimo, kada se jednom susretnete sa proizvodnjom koja je toliko masivna, obimna, organizovana, shvatite koliko je to odgovoran posao, zahtijevan i koliko kao jedinka, jedna karika možete puno da doprinesete. Opet, tu ima dosta do timova, organizacije, ali i kreativaca samotnjaka koji često mogu uvesti dobre novine u velike organizovane strukture. Ovo je bio mix svega, bilo je genijalnih stvari, ali i grešaka, mnogo izdiktiranih lekcija, na vama je sada koliko ćete naučitiiz svega, kao sa svime u životu. Neizmjerno sam zahvlna na svakoj osobi s kojom sam bila u kontaktu tokom ovog projekta, od žena za mašinom sa kojima sam skupa šila, do samog vrha kompanije koji su pokazali nevjerovatno strpljenje i razumijevanje za mene, ali i priliku da stvorimo neke sjajne zajedničke priče.”

Trudila se istaći ženinu vrijednost, posebnost, bitnost njenog zdravlja, ali i toga da bi žene uvijek trebale biti tu jedne za drugu. Nas je zanimalo da li je ikada osjetila  na svojoj koži suprotne situacije kod odnosa sa drugim ženama. Odnosno, čini li joj se da su žene zaista danas tu jedne za druge.

“Jako mi je bilo bitno da ova kolekcija najveći fokus stavi na tu poruku zajedništva, tolerancije i podrške, podjednako kao i na segment zdravlja, budući da smo na ušivnim etiketama stavili vrpcu koja treba podsjećati svaku ženu na samopregled i jača svijest o prvenciji raka dojke, koji odnosi toliko života. Čini mi se da ne prođe dan a da u nekoj situaciji ne osjetim ono da je -žena ženi vuk, bez. Možda iz tog razloga toliko forsiram ono da #ženaježenidrug mora biti jače, jer nisam sigurna da znamo šta to zaista znači, nije to samo hashtag, to je dublje od toga, Filozofija života, podrške, kršimo je prelagano, a mislimo da smo fer jedna prema drugoj.”

Kao što smo već spomenuli, radi se o kolekciji donjeg rublja, kojoj je Erna udahnula posebnu notu, a u prIlog tome govori činjenica da je ona sama, na određene komade, ručno ispisivala poruke.

“U trenutnoj kolekciji, koja je već, ponosno mogu reći, na isteku zaliha, može se pronaći kombinacija bluze na bretele i donjeg dijela pidžame u crnoj i nude varijanti, potom dva kimona koji prate taj komplet u takođe crnoj i nude varijanti, dva seta grudnjaka i gaćica, i to tri vrste grudnjaka, od push upx2, push up i brallete u crnoj boji, te iste varijante u nude, kao i slip i tanga gaćice, takođe u crnoj i nude varijanti. Posebno bih istakla Mila spavaćicu, vanvremensku bijelu majicu koju svaka žena mora imati u svom ormaru, crnog i bež veza koji sam ručno pisala uz poruku „Dobro jutro, mila! -što je rečenica iz mog privatnog života a koja je meni akumulirala mnogo sreće i pozitivnih osjećaja. Time sam je “zarobila“ i poklonila nekoliko hiljada žena da im prenesem istu sreću koju sam i ja imala, kao i crni čipkani body koji je božanstveno sexy i zavodljiv a reprodukcija je mog omiljenog komada od prije nekoliko godina koji je obožavala moja insta porodica.”

Zainteresovanost žena je očekivano ogromna, a novu kolekciju možeš potražiti u maloprodajnim Alma Ras prodavnicama širom Bosne i Hecegovine, i to: Papagajka, Manners, Dobrinja, Visoko, Bihać, Trebinje, Banja Luka. Proizvodi su dostupni i u online shopu Alma Ras, a za inostranstvo se još uvijek rješava mogućnost naručivanja, budući da su cijene poštarine velike, te se pronalazi najbolje rješenje po kupce.

Za kraj, Erna je sa nama podijelila i kako se nosila, odnosno kako se još uvijek nosi da cijelom situacijom izazvanom trenutnom pandemijom.

“Meni je manje više prošla radno i sa neizmjernom količinom produktivne kreativnosti, tako da ću mrvu i žaliti kada krene opet sva ona frtutma na koju smo navikli. Iskreno, jedva čekam da sve završi, jer je za mnoge bilo traumatično iskustvo, i želim na sve ponovo vidjeti zdrave i bez straha od zaraze, te me je stoga i dosta naučilo da cijenim prije svega zdravlje koje tako olako shvatamo, ali mi i pokazalo koliko ljudi mogu biti neljudi posebno u ovakvim situacijama, gdje je biti čovjek najvrijednija stvar. Međutim, tako je i kad nije pandemija, zar ne?”

Za sebe kaže, a mi smo saglasni, da je vizionar koji se trudi provući sve što zamisli i vizualizuje. U skladu sa tim su i planovi i želje koje ima za budućnost.

“Očekujte nove saradnje i nove kolekcije, odnosno proizvode na kojima ću raditi za naša regionalna tržišta, počevši od BiH, ali ću se svakako još više angažovati u polju marketing konsaltinga u kojem gradim svoju karijeru. Biće uzbudljivo, samo neka je zdravlja – tako sada zaključujem svaki plan, jer ovo nam je pokazatelj da nikada ne znamo šta će nam biti servirano u životu! Poštujem ovaj trenutak i živim u njemu, jer trenutno uživam u jednom od najvećih poslovnih uspijeha, sa ličnom satisfakcijom doprinoseći da barem na kratko svijet, ovaj naš mikro, bude pozitivnije i dijeli pozitivnije priče i poruke- osjećaj je nevjerovatan.”

Slični članci

Ovog ljeta suknju zamijeni kratkim hlačama

Ultra magazin

Šešir je idealan modni dodatak, ali i zaštita od sunca

Ultra magazin

Sve što trebaš znati o maderoterapiji

Ultra magazin