Ultra Kreativno Ultra Unique

Dvije Dajane – kreatorke portala inspirisanog ljubavlju prema životu

IuteCredit
IuteCredit

Elem.ba je priča namijenjena ljudima širokih i različitih interesovanja. Portal je nastao iz velike ljubavi i želje da svoja lična iskustva, kao i iskustva drugih, osnivačice ovog portala, podijele sa ljudima i da im dan učine ljepšim i vedrijim, a da usput saznaju nešto novo i korisno. Ovako priču o portalu Elem.ba započinju njegove idejne kreatorke, dvije Dajane… Dajana Korolija i Dajana Jerković, koje i dalje nastavljaju da rade na ličnom i profesionalnom usavršavanju. Zbog toga je Dajana Jerković učestvovala na Ultra Unique radionicama, a stečena znanja, savjete i iskustva, odmah počela da primjenjuje na portalu.

Ideja za pokretanje portala desila se prije tri godine, jednog oktobarskog dana, 2018. godine. Inspirisane ljubavlju prema knjigama, putovanjima, kulturnim i umjetničkim događajima, željom da se povezujemo sa zanimljivim i uspješnim ljudima, da se edukujemo i da sa svima vama dijelimo pozitivne priče, naša ideja je u par mjeseci postala stvarnost. 2019. godine naša prva priča ugledala je svjetlost dana. Veoma smo ponosne što smo u samo par mjeseci, osmislile čitav koncept portala, njegov izgled i način na koji ćemo se predstaviti publici. Za nas je Elem.ba više od portala. Pruža nam mogućnost da se kreativno izrazimo i da pišemo o temama, koje su nam bliske i sa kojima se identifikujemo“, poručuju dvije Dajane.

IuteCredit
IuteCredit

Pored njih dvije, portal čini mlada i talentovana ekipa saradnica, koje pokrivaju različite oblasti, a sve vođene istim ciljem i načelima.

„Donosimo zanimljive članke iz oblasti kulture, umjetnosti, mode, edukacije, zdravlja i preporučujemo zanimljivosti u vidu putovanja, događaja i interesantnih mjesta u Banjaluci i šire, a sve sa svrhom da je dostupno, moderno, ali i tradicionalno.“

Jedna od tema Ultra Unique radionice na kojoj je Dajana Jerković učestvovala, bila je društvena odgovornost i kritička svijest u medijima, a ona ističe da su ovo osnovni postulati na kojima se zasniva i rad portala Elem.ba.

Veoma je važno da vodimo računa, kakav sadržaj plasiramo na svojim platformama. Društvene mreže su moćan medij i veoma utiču na naše živote, htjeli mi to ili ne. Posebno treba da obratimo pažnju na mlađu populaciju, koja tek treba da se formira i izgradi svoj identitet. Edukacija i usmjeravanje su put ka izgradnji zdravog i funkcionalnog identiteta mladih ljudi“, njihova je poruka.

U moru sivila i negativnih sadržaja, koji su preplavili internet i medije posljednjih godina, portali poput ovog vraćaju vjeru u pozitivne ćelije našeg društva.

„Mi svoj doprinos društvu dajemo kroz kvalitetan sadržaj, predstavljajući uspješne i zanimljive ljude, koji svojim primjerom pokazuju da postoji ljepša strana svijeta i da nije sve baš tako sivo. Naši tekstovi najčešće su vezani za umjetnost i kulturna dešavanja, ali se trudimo da obrađujemo i društveno-odgovorne teme, kao što su napuštene životinje, očuvanje mentalnog i fizičkog zdravlja, promovišemo sport i zdrave stilove života, s vremena na vrijeme pojavi se i neki interesantan članak iz svijeta mode i ljepote“.

Rad u medijima neminovno donosi nova poznanstva i konekcije, ali i potrebu za svakodnevnim učenjem i napredovanjem. Dajana Jerković, upravo to ističe kao najkorisniju stavku radionice, što joj je pomoglo i u kreiranju novog sadržaja za Elem.ba.

„Tokom osam radionica, na kojima sam učestvovala u okviru odličnog projekta Ultra Unique, unaprijedila sam svoja znanja i vještine, povezala sam se sa drugim ljudima i ostvarila divne saradnje. Ovom prilikom se zahvaljujem našim dragim mentorima, Dijani i Bojanu, kao i svim predavačima i gostima na radionicama, koji su sa nama nesebično dijelili svoja iskustva i motivisali nas da budemo još bolji. Pored toga, radionice su mi pomogle da se oslobodim i imam više samopouzdanja i vjere u sebe.“

„Ultra Unique“ realizuju Play Team i Ultra magazin, zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

 

Slični članci

Kada bi brendovi bili potpuno iskreni…

Ultra magazin

Pariz se pretvara u čarobnu oazu zahvaljujući infracrvenim fotografijama

Ultra magazin

Umjetnik stvara minijaturne scene „Olimpijskih igara u Tokiju“ koristeći zaštitne maske za lice

Ultra magazin