• Home
  • Ultra Kreativno
  • Dijana Tepšić, direktorica programa: „Play Media Day je postao prepoznatljiv brend u regionu“
Ultra Kreativno Ultra Unique

Dijana Tepšić, direktorica programa: „Play Media Day je postao prepoznatljiv brend u regionu“

IuteCredit
IuteCredit

Sve je spremno za početak dvodnevnog regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day! Događaj počinje sutra 04. juna, a održaće se u kombinovanom formatu – online besplatno za sve zainteresovane koji će konferenciju moći pratiti live na YouTube-u, Facebook stranici ili web stranici Play Media Day, kao i offline u CineStar Delta Planet Banjaluka sa ograničenim brojem gostiju. Šestu godinu zaredom funkciju direktorice programa uspješno obavlja Dijana Tepšić, koja poziva sve zainteresovane da virtuelno prisustvuju konferenciji o kojoj više mogu pročitati i na sajtu www.playmediaday.com.

Šesti Play Media Day  će se održati po prvi put u online i offline formatu. Šta to tačno znači?

IuteCredit
IuteCredit

Dijana Tepšić: “Ove godine Play MediaDay 06 je kombinacija formata uživo i online – predavači uživo u konferencijskoj sali i video prezentacije predavača, koji nam dolaze iz raznih krajeva regiona i Evrope. Publika će u konferencijskom prostoru, najvećoj kino sali Cinestar Delta planet Banjaluka, biti raspoređena u skladu sa trenutnim epidemiološkim mjerama, a publika koja prati online moći će ove godine, potpuno besplatno da prati Play Media Day 06, putem livestream linka na youtube kanalu, na društvenim mrežama Play Media Day i na web stranici www.playmediaday.com. Dakle to je super spoj online i uživo formata konferencije, koji će vjerujemo zadovoljiti sve ljubitelje kreativne industrije, medija i komunikacija.”

Koje teme će biti u fokusu ove godine?

Dijana Tepšić: “Iako smo temu podcasta imali i ranijih godina na Play Media Day – regionalnom komunikacijskom događaju, ove godine je tema podcasta ponovo eksplodirala i u svijetu i kod nas, tako da smo i mi u program Play Media Day 06, uvrstili predavače iz oblasti podcasta, uspješne autore podcasta iz regiona. Takođe neizbježne teme, koje su se ove godine nametnule su “emloyer branding”, koji je sve značajniji u poslovnoj kulturi danas, “content marketing” koji je uvijek aktuelna i veoma značajna tema, čime god da se bavimo. Zatim, još jedna zanimljiva i korisna tema je vrednovanje kreativnog i agencijskog rada, kao i teme koje se odnose na komunikaciju, koja uvijek drži štafetu i kraljica je bilo kojeg poslovanja ili uspjeha, zatim autentičnost i originalne ideje, koje uvijek pronađu svoj put do publike. Razgovaraće se i o društvenoj odgovornosti i aktivizmu na društvenim mrežama, Instagram strategijama koje ne moraju da budu dosadne, o uspješnim biznis pričama i o greškama, koje pravimo prilikom targetiranja ciljnih grupa i još mnogo zanimljivih tema i sadržaja. U svakom slučaju bogat program i ove godine na Play Media Day događaju, koji je vrijedan pažnje i vremena, jer ovakva prilika za edukaciju, nove trendove, znanja, iskustva, savjete i vještine se ne propušta… A posebno iznenađenje je live podcast “Naxi radio i podcast Moja priča” donose uzbudljiv, inspirativan i zanimljiv razgovor Marka Spalevića i muzičarke Sare JO.”

Iz dosadašnjeg iskustva, koje su to pozitivne posljedice, odnosno rezultati, koje Play Media Day ostavi za sobom u kreativnoj industriji cijelog regiona?

Dijana Tepšić: “Play Media Day je posebno “mjesto” koje okuplja oko sebe sjajne ljude, kreativne i entuzijastične ljude, koji su uvijek u potrazi sa novim znanjima, idejama, novim trendovima, iskustvima. To je događaj kojem se ljudi raduju, tu se razmjenjuju kontakti, upoznaju istomišljenici, dogovaraju i razvijaju saradnje, aktivnosti, ideje i projekti. Play Media Day je postao preoznatljiv brend i tradicionalan događaj, koji se održava šetu godinu zaredom, čak i u ovim izazovnim vremenima.

Play Media Day uvijek pamtimo po susretima sa dragim ljudima koje nismo dugo vidjeli, po nekim inspirativnim, korisnim i novim saznanjima, savjetima i trendovima, po prilici da upoznamo neke nove divne ljude, po inspiraciji i motivaciji da sami pokrenemo neke nove ideje, projekte i aktivnosti, da se udružujemo, da zajedno sarađujemo. Play Media Day uvijek donosi dinamičnu i euforičnu atmosferu, prepunu pozitivne energije. Play Media Day je posebno značajan što Banjaluku i Bosnu i Hercegovinu, barem jednom godišnje, pozicionira na mapu kreativne industrije regiona i svijeta.”

Iako trenutna epidemiološka situacija ograničava mogućnosti, ovogodišnji Play Media Day će ponuditi i zabavni program? DJ dolazi na PMD06?

Dijana Tepšić: “Na pauzama između predavanja u konferencijskom prostoru Cinestar Delta Planet Banjaluka, uvijek želimo da ljudima upotpunimo dobar ugođaj, da ih malo razbudimo i razveselimo dobrim vibracijama, tako će nam u petak i subotu 04 i 05. juna, podići raspoloženje naš Play Media Day DJ, Vladimir Mačkić koji će za publiku birati samo najbolje hitove, dok posjetioci uživaju u kafici, razgovoru i razmjeni ideja sa dragim osobama, potencijalnim klijentima i partnerima. Takođe biće tu i posebna podcast zona za sve one iskusne podcast autore, ali i nove nade podcasta, koji žele snimiti svoje nove podcast epizode i stvoriti lijepe razgovore sa gostima i uspomene na ovogodišnji Play Media Day 06.”

Play Media Day 06 će se održati zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj. Događaj su podržali i Delegacija EU u BiH, kao i Sara voda.

Vidimo se na Play Media Day 06!

Slični članci

LAN Architecture dizajnira zgrade pastelnih boja u Strasbourgu

Ultra magazin

Održiva škola u ruralnoj Indiji slavi lokalni pješčanik

Ultra magazin

Play Media Day 06 nakon dugo vremena, uživo okupio zaljubljenike u kreativnu industriju!

Ultra magazin