• Home
  • Ultra Inspirativno
  • Dalai Lama proslavio 85. rođendan – ovo su njegovi ključni savjeti za dug i srećan život
Ultra Inspirativno

Dalai Lama proslavio 85. rođendan – ovo su njegovi ključni savjeti za dug i srećan život

Dalai Lama je proslavio svoj 85. rođendan, a cilj mu je živjeti 110 godina. On kaže da takvu dugovječnost može zamisliti neko, ko daje prioritet svom zdravlju. Rođen kao Tenzin Gyatso, on je posvetio svoj život dijeleći poruke mira, ljubavi, odgovornosti, inspiracije i motivacije širom svijeta. Iako možda ne možemo svi meditirati po nekoliko sati dnevno kao on, postoji nekoliko ključnih savjeta Dalai Lame, koji nam mogu pomoći da imamo dug i srećan život. Donosimo ti njegove najbolje savjete za dugovječnost…

Foto: Petr Meshkov/Shutterstock

Vodi dosljedan raspored spavanja

Dalai Lama se budi svaki dan u 03:00sata ujutro i ide u krevet u 19:00 sati naveče. Ne samo da dobija kvalitetnih 8 sati sna noću, već i drži raspored svog spavanja dosljednim. Održavanje dosljednog rasporeda spavanja (da, čak i vikendom), jedan je od najboljih načina da se osjećaš odmorno, zdravo i naspavano. Kvalitetan san je ključan za zdrav i dug život.

Foto: Reuters/K.Lamargue

Meditiraj svakodnevno

Meditacija je ogroman dio svakodnevne rutine Dalai Lame. Svakog dana nakon svog jutarnjeg tuširanja, dan započinje s nekoliko sati molitve, meditacije i afirmacija. Nakon doručka provodi još tri sata za molitvu i meditaciju. U 17:00 sati pije čaj, završava svoj dan sa još dva sata meditacije i večernjim molitvama i odlazi u krevet u 19:00 sati.

Kao glavni monah tibetanskog budizma, raspored meditacije Dalai Lame mnogo je strožiji od rasporeda većine ljudi. Međutim, čak i ako 5 minuta dnevno posvetiš meditaciji i dalje možeš osjetiti zdravstvene psiho-fizičke benefite, za svoj duh i tijelo. Istraživanja su pokazala, da meditacija usporava starenje, izoštrava um i smanjuje stres i anksioznost.

Foto: AP/Kevin Frayer

Budi fizički aktivan/aktivna

Biti fizički aktivan/aktivna, ne znači da moraš vježbati non stop i raditi naporne treninge. Dalai Lama svakog dana, poslije svakog obroka šeta 30 minuta. Hodanje je odličan način da se krećeš i budeš fizički aktivna osoba, te tako doprineseš svom psiho-fizičkom zdravlju.

Foto: sputniknews

Hrani se biljnom ishranom 

Dalai Lama je vegetarijanac. Smanjenje unosa mesa dobro je za tvoje sveukupno zdravlje, ali posebno je dobro za zdravlje srca i crijeva. Takođe, može smanjiti rizik od pojave raka i drugih oboljenja. Najdugovječniji ljudi na svijetu, konzumiraju biljnu ishranu.

Foto: REX/SHUTTERSTOCK

Pokaži saosjećanje – empatiju

Prema Dalai Lami, saosjećanje – empatija je jedno od najsnažnijih alata, koje imamo za sreću i uspjeh. On kaže: „Saosjećanje… otvara naše srce. Strah, ljutnja i mržnja, sužavaju tvoj um i srce. Saosjećanje pomaže, da njeguješ vlastiti unutarnji mir. Vježbanje saosjećanja je odličan način, da se osjećaš bolje povezano s drugima”.

 

Izvor: wellandgood.com

Slični članci

Ovo su najljepše ljubavne izreke

Ultra magazin

6 jednostavnih navika koje će poboljšati tvoj radni dan

Ultra magazin

Svijet na dlanu Maje Orihan: “Kući se vraćam promijenjena svim što su oči vidjele, ruke dotakle, a srce osjetilo”

Ultra magazin