Ultra Moderno

Da li je trenerka postala jedini modni trend?

Prodaja trenerki se naglo povećala, jer ljudi provode više vremena kod kuće kako bi suzbili širenje korona virusa.
H&M

Svijet je ušao u doba samoizolacije i udobnih hlača, a trgovci širom SAD izvještavaju o porastu prodaje trenerki tokom izolacije u borbi protiv korona virusa.

Dok prodavci tvrde da su uznemirenost zbog COVID-19 i nejasne ekonomske prognoze uzrokovali nagli pad ukupne modne prodaje, trenerke su čini se izuzetak – njihova popularnost raste po stopi koja može ukazivati ​​na to da su najveći (a možda i jedini) trend u modi trenutno.

Većini profesionalaca koji rade od kuće, simboli modnog statusa postali su gotovo beskorisni. Potrošači imaju malo mjesta koja zahtijevaju bilo koji stepen stila, a zauzvrat su se počeli oblačiti radi udobnosti.

“U ovom trenutku dolazi do stvarnog pomaka u vrijednostima”, rekao je Scott Sternberg, osnivač etikete održivog brenda Entireworld, koji je prošle nedjelje zabilježio udvostručenje prometa i prodaje.

Instagram/@aloprofile

Trenerke se nisu pokazale relevantnim ili raširenim još od rane Aughtsove ludosti za Juicy Couture. Čak su i najvjernije modne influenserke koje su karijeru napravile od oblačenja – uključujući i Danielle Bernstein, Oliviu Palermo i Courtney Trop, kao i manekenke Kaiu Gerber i Bellu Hadid – suzdržane tokom pandemije. Umjesto toga, svaka je primijećena u nekom obliku dnevnih hlača, ohrabrujući sljedbenike da ostanu kod kuće i ostanu bezbjedni.

Instagram/@jacqueline.isabelle

Brend u usponu Suzie Kondi – koja je prošle sedmice na Net-a-porteru predstavila velur i trenerke u candy bojama – rekla je da se prodaja na web stranici udvostručila u poređenju s istim vremenskim periodom prošlog mjeseca.

Predstavnik kompanije Net-a-porter rekao je da je stranica doživjela 40% povećanja u generalnoj prodaji trenirki tokom prve sedmice izloacije zbog COVID-19. Aéropostale je izvijestio o povećanju prodaje ženskih trenirki za 23%, a Russell Athletic primjetio je dvoznamenkasti porast u potrazi za stilovima trenerki. Vuori – sportski brend za slobodno vrijeme koji se prodaje u oko 800 trgovina širom SAD-a – na svojoj web stranici za e-trgovinu primjetio je 50% rast prodaje trenerki.

„Ljudi još uvijek kupuju, samo rade stvari malo drugačije – žele se osjećati udobno“, rekla je Nikki Sakelliou, potpredsjednica odjela za marketing Vuori.

 

Izvor: wwd.com

Slični članci

Adidas i Allbirds predstavljaju najbolje eko-održive patike na svijetu

Ultra magazin

Hanifa koristila 3D modele za predstavljanje nove kolekcija na Instagram Live-u

Ultra magazin

Gucci napušta sezonske modne revije kako bi slijedio sopstveni ritam

Ultra magazin