Ultra Moderno

“Coco design” – nakit u koji je utkana ljubav

IuteCredit
IuteCredit

“CoCo design je čista ljubav”, ovako počinje priču o svom brendu nakita Irena Kasagić-Vujanović, farmaceutkinja i profesorka na Medicinskom Fakultetu u Banjoj Luci. Kada nije okružena studentima, društvo joj pravi nakit koji sa mnogo ljubavi kreira uz pomoć članova porodice.

Facebook: Irena Vujanović

“U pitanju je jedna porodična priča koju sam pokrenula sa svojom ćerkom. U početku, to je samo bila igra s ciljem da svoju djecu odvučem od video igara i od svih loših sadržaja s kojima su djeca danas bombardovana. Cilj mi je bio razviti kreativnost kod njih, ali i u takvim zajedničkim trenucima najbolje se povezujemo. Unazad 10 godina radili smo nakit od žice i raznih perlica, ali to danas više nije popularno. Takođe, restaurirali smo naš stari namještaj sa vikendice, tehnikama dekupaž i shabby chic. Ćerka i ja slikamo, mada u posljednje vrijeme ona se više zanima tom vrstom umjetnošću. Pored nas dvije, “Coco design” čini i ostatak moje porodice: sin i suprug, kao glavni kritičari i kao glavna pomoć oko realizacije svega, ali i moja sestra i majka kao neko ko nam daje dosta finih ideja i koje su, pored mene, glavni modeli za nošenje i fotografisanje našeg nakita.”

Facebook: Irena Vujanović

Irena ističe da je “CoCo design” brend namijenjen svim damama koje nose u sebi osjećaj sreće, veselja, slobode i onog nečeg posebog, što definiše urbani stil.

IuteCredit
IuteCredit

“Ideja za “Coco design” se rodila još prije nekoliko godina, iz potrebe da napravim nakit koji zadovoljava moj modni ukus. Do prije pet godina, niste mogli kod nas naći nakit koji je malo ekstravagantniji, glomazniji, veselijih boja i šareniji. Upravo, sama lična potreba me je navela da krenem da eksperimentišem sa ogrlicama, prstenjem i naušnicama.”

Facebook: Irena Vujanović

Za nakit koji je Irena pravila prvo se pojavila zainteresovanost prijatelja, poznanika i porodice, da bi se taj krug vremenom širio, zbog čega je odlučila da cijelu priču podigne na viši nivo. Period izolacije početkom 2020. godine je rodio ideju da počne intenzivno da se bavi osmišljanjem i izradom nakita, a odnedavno se nakit može pogledati i naručiti preko profila Coco Design na Instagramu i Facebook profila Irena Vujanović.

“Naš nakit je unikatan i niti jedan komad nije isti. U ponudi imamo naušnice raznih dimenzija (od mini do baš velikih), ogrlice i prstenje. Sad osmišljavamo narukvice koje će biti baš neobične i efektne. Uvijek radimo na nečemu novom. Osluškujemo potrebe naših dama i spajamo ih sa našim kreacijama.”

Nakit trenutno izrađuju sa polimernom glinom, a izrada nakita se sastoji od pet faza za koje su potrebnoa 2-3 dana.

“Sve faze zaista volim, jer sve radimo polako i bez pritiska. Sve radimo s ljubavlju i smijehom. Zato i kažemo da je u ovaj nakit utkana ljubav. Uvijek nam je prvi korak istraživanje i donošenje ideje šta ćemo raditi i u kojim bojama ćemo vajati naš nakit. Zatim nam slijedi naljepši dio, a to je sama kreacija nakita – u tom najviše uživamo. Poslije slijede manje interesantne, a opet jako važne faze: pečenje i obrada. Prije završetka (lakiranje i ljepljenje) svaki komad nakita pregledamo i stavljamo na sebe da procijenimo kako je naljepše za fiksiranje i kako bi najljepše izgledao nakit kad se bude nosio.

Irena se trudi da kroz fotografije potpuno dočara izgled nakita, te damama pokaže kako izgleda na modelu.

Facebook: Irena Vujanović

“S pojavom pandemije sve više smo okrenuti online prodaji i kupovini, i zaista pokušavamo dati što više informacija o našem proizvodu, kako bismo pružili što realniju sliku o tom komadu nakita. Fotografisanje i kreiranje nakita nam je najomiljeniji dio, jer je za to upravo potreban istančan osjećaj i umjetnički duh.”

Svaka kolekcija ima svoj naziv, a Irena ističe da su njoj najomiljenije ogrlice i prstenje iz kolekcije “Zebra”. Dame koje naručuju nakit imaju druge favorite.

“Najviše se prodaju naušnice sa prstenjem i to u vedrijim nijansama, kao što je crvena i ciklama iz kolekcije “CoCo”. S dolaskom proljeća, postala je popularna i kolekcija “Jorgovan”.”

Facebook: Irena Vujanović

Do sada je uglavnom pravila nakit u obliku krugova, dok se za narednu kolekciju trudi osmisliti nakit sa kvadratnim i trouglastim oblicima, pa čak i nešto asimetrično. Akcenat trenutno stavlja na osmišljavanje narukvica koje su ljeti posebno popularne, a ističe da često dobijaju upite i za izradu personalizovanih komada nakita.

“Uvijek ima zahtjeva za izradu posebnih komada po želji kupaca. Uglavnom uspijemo izvesti te kreacije i zadovoljiti njihove potrebe. Skoro smo imali posebnu narudžbu za nakit sa crno-bijelim tufnama i ispalo je fenomenalno. Sad već dame traže istu tu kolekciju u crveno-bijeloj boji. Zaista imamo dosta toga u ponudi i mislimo da svako ko voli ovakvu vrstu nakita, može za sebe nešto izabrati.”

Facebook: Irena Vujanović

Ono što je najviše usrećuje su fotografije dama sa “Coco design” nakitom, uz pomoć kojeg žene uspijevaju da se izdvoje svojim stilom, a ne da kopiraju.

“Mislim da je rješenje da se svi usmjerimo da radimo ono što volimo i da nađemo bar jedan hobi koji nas usrećuje. Sa našim nakitom, mi smo odlučili biti hrabri i autentični.”

Slični članci

Koji oblik nokta je idealan za tvoje prste?

Ultra magazin

Tri vrste modernih farmerki za 2021.

Ultra magazin

Vrijeme je da napadneš celulit! Evo kako.

Ultra magazin