Ultra Moderno

Burberry obećava da će eliminisati plastiku do 2025. godine

Burberry se obavezao da će eliminisati plastiku do 2025. godine, navodi se u izvještaju koji je objavila Fondacija Ellen MacArthur – organizacija osmišljena da pomogne modnim brendovima da pređu u cirkularnu ekonomiju.

Getty Images

U oktobru 2018. godine, luksuzna etiketa pridružila se Steli McCartney i H&M-u  u potpisivanju dokumenta Global Plastics Economy Commitment čiji je cilj smanjenje globalnog modnog otpada.

Jedan od najvećih ciljeva projekta je da se sve ambalaže koje koriste vodeći modni brendovi, recikliraju do 2025. godine.

Prema nedavno objavljenom izvještaju, modni gigant će osigurati da sva buduća plastična ambalaža bude ili višekratna, reciklažna ili razgradiva.

Do kraja 2019. Burberry takođe planira da kupcima pruži mogućnost da recikliraju svoje neželjene vješalice.

Britanska kompanija je već zamijenila plastičnu laminaciju na svojim maloprodajnim vrećicama i poli vrećama za pakovanje odjevnih predmeta – što je potez koji je smanjio upotrebu 29 tona plastike.

Ali to nije sve, jer je Burberry – na čelu sa glavnim kreativnim direktorom Riccardom Tiscijem – takođe udružio snage sa Renewable Energy 100, globalnom inicijativom koju čini više od 100 kompanija posvećenih potrošnji obnovljive energije.

Getty Images

Najnovija najava brenda pokazuje Burberryjevu posvećenost održivoj budućnosti, jer je kompanija zabranila krzno i spaljivanje neprodane robe u septembru 2018. godine.

Prošle godine, luksuzna modna kuća stigla je na naslovnice medija nakon što je slavno zapalila odjeću, pribor i parfem vrijedan 28,6 miliona funti u pokušaju da zaštiti brend od falsifikatora.

Nakon široko rasprostranjenih kritika, Burberry se obavezao da će u budućnosti ponovo koristiti, donirati ili reciklirati sve proizvode koji se ne mogu prodati.

 

Izvor: harpersbazaar.com

Slični članci

Naomi Campbell će biti proglašena ‘Ikonom’ na Modnim nagradama 2019. godine

Ultra magazin

Najbolje junske modne kombinacije!

Ultra magazin

Reebok plasirao patike inspirisane “Pričom o igračkama”.

Ultra magazin