• Home
  • Ultra Kreativno
  • Branka Raljić – Instagram blogerka: “Ljudi vole ljude, onakve kakvi su”
Ultra Kreativno Ultra Unique

Branka Raljić – Instagram blogerka: “Ljudi vole ljude, onakve kakvi su”

IuteCredit
IuteCredit

Branka Raljić je mlada i svestrana Instagram blogerka, na Instagramu poznata kao @kishnica, koja želi da promoviše prirodu, planine, umjetnost, svestranost i ljudsku prirodnost i autentičnost. Cilj joj je da se udalji od idealne slike, koju stvaraju neki Instagram influenseri i da prikaže “sirovu dušu”, bez filtera.

Kako bi ti sebe najbolje opisala?

IuteCredit
IuteCredit

Branka Raljić: “Rekla bih da sam jedna velika sanjalica, planinarka, umjetnica, blogerka jednog malog bloga i fiziopolitikologinja, to zanimanje sam izmislila spajajući svoja svoja dva fakulteta, a to je Fizioterapija i Političke nauke. Imam 23 godine na ličnoj, a negdje u duhu još uvijek se držim onih lijepih 12. Živim u Kneževu, predivnoj maloj opštini na oko 800 metara nadmorske visine i nadam se da ću tu i ostati.”

Učestvovala si u Ultra Unique projektu. Koji je neki tvoj projekat/ideja koji je proizašao iz Ultra Unique radionica?

Branka Raljić: “Moj projekat/ideja jeste da razvijem joše više svoj blog na Instagramu @kishnica i da promovišem prirodu, planine, umjetnost i svestranost, a najviše onu ljudsku prirodnost i autentičnost. Ljudi vole ljude, onakve kakvi su. Dosta nam je filtera, imaginarne slike o drugima. Želim da donesem na scenu tu sirovu dušu, dok piskaram ispod fotografija mada znam da danas, rijetko ko čita opise.”

Kako ti je Ultra Unique projekat pomogao da razviješ svoju ideju?

Branka Raljić: “Ultra Unique projekat je jedna velika porodica! Pomogli su mi prije svega svojom neizmjernom podrškom, tek na drugom mjestu su svi praktični savjeti i znanja, koje smo mi kao učesnici dobili. Naučila sam i kako da dođem do svoje publike i kako da izvučem iz sebe ono najbolje i predstavim se ljudima. Instagram je takav da treba da budete svoji, autentični i da uvijek znate da vaši pratioci mogu da vas otprate i zaprate nekog drugog. Ljude ne možete prevariti i definitivno je prošlo vrijeme onih profila, kod kojih je sve savršeno i svaka fotografija je kao sa naslovnice. Ultra Unique edukativne radionice su mi pomogle, da to sve shvatim i napravim svoju strategiju.”

Kad se pogleda tvoj profil na instagramu, stiče se utisak da si svestrana osoba. Šta je od toga hobi, a šta može biti posao?

Branka Raljić: “Svestranost je vrlina! Da li možete zamisliti da stalno radite jednu stvar do kraja života? Ni ja. Iskreno, fizioterapija je moje glavno zanimanje i budući posao, što bi se reklo, nešto od čega ću zarađivati i stvarati svoju budućnost, ali i moja prva ljubav. Sve ostalo, ne mogu reći da je samo hobi, jer podjednako volim sve i ne bih zamislila život bez svega toga, ali dobra organizacija je ključ svega, tako da imam vremena da se posvetima svim temama i oblastima koje me zanimaju.”

Koji su tvoji planovi, gdje se vidiš u budućnosti?

Branka Raljić: “U budućnosti se vidim kao uspješna mlada žena, influenserka, fiziopolitikologinja, nadam se i majka. Vidim se kao neko ko uveseljava sve oko sebe, neko ko je pomogao svojoj publici da svi zajedno postanemo ono što jesmo i da budemo ponosni na sve svoje nedostatke, jer je potpuno okej ne biti okej.”

„Ultra Unique“ realizuju Play Team i Ultra magazin, zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).

Slični članci

Kada bi brendovi bili potpuno iskreni…

Ultra magazin

Pariz se pretvara u čarobnu oazu zahvaljujući infracrvenim fotografijama

Ultra magazin

Umjetnik stvara minijaturne scene „Olimpijskih igara u Tokiju“ koristeći zaštitne maske za lice

Ultra magazin