• Home
  • Ultra Moderno
  • BiteMyStyle u kampanji za proljeće/ljeto 2020. šljokicama prkosi novim životnim izazovima
Ultra Moderno

BiteMyStyle u kampanji za proljeće/ljeto 2020. šljokicama prkosi novim životnim izazovima

U vremenu kada je moda pala u drugi plan i životni prioriteti nam se preslažu, svojom novom kampanjom za kolekciju proljeće/ljeto 2020., dizajner Zoran Aragović za svoj brand BiteMyStyle, dokazao je još jednom da moda zaista mora biti dio današnjice, jer može unijeti radost u naše živote i postati nam tačka gledišta s koje ćemo prkositi ovim vremenima.

Foto: Denis Butorac

Kao savršena kulisa za snimanje kolekcije za aktuelnu sezonu pokazao se enterijer i eksterijer frizerskog salona Fabula de forma s kojim poznati dizajner već dugi niz godina sarađuje na brojnim snimanjima i revijama. Kolekcija je koloristički podijeljena u dva dijela – jedan u pastelnijim tonovima i jedan u tamnijim u kojem dominiraju crna, tamnoplava i ljubičasta boja. Vođeni tom podjelom, stvarana je i kulisa kampanje. Za “topliju” modnu priču poslužila je pozadina s drvenim elementima, dok su drugoj pozadina bili metal i aluminij kao hladni materijali. S obzirom na to da je kolekcija inspirisana 80-im godinama i disco erom, i šminka i frizura prate motiv proljetno-ljetnih kreacija. Kosa je naglašenog volumena, tzv. afro looka, dok je make up koloristički jak s naglašenim očima. Kolekcija je vrlo nosiva, mladenačka, karakterističnih lepršavih i fluidnih formi s kojima Aragović i dalje koketira u kombinaciji s geometrijskim elementima prugica i tački. Novitet je da su sada izrađene u glitteru s kojim u obliku aplikacija ukrašava odjevne predmete. Upravo su šljokice ono što se dominantno provlači kroz cijelu kolekciju, pa su njima dekorisani ovratnici, manžete i rubovi haljina i suknji.

 

Sama scenografija kampanje je jednostavna, a fotografije prizivaju pozitivnu energiju 80-ih. Vraćanjem u prošlost, poruka je jasna – u trenucima kada nam je stres na vrhuncu, a briga postala dio svakodnevice, moramo izdvojiti vrijeme za sebe u kojem ćemo se zabaviti i osjećati poput disco dive spremne za party, naravno, uz mjere opreza.

Već niz sezona BiteMyStyle radi s istim timom saradnika, pa je tako za fotografiju bio zadužen Denis Butorac, za make up Ivana Bilandžija Billy, dok je kosa rad Katice Topčić za Kevin Murphy Hrvatska. Uloge zaštitnih lica BiteMyStyle kolekcije za proljeće/ljeto 2020. pripale su manekenkama Luni Valas i Katarini Mamić iz Talia Model.

Slični članci

Top 5 savjeta za zimski makeup by Super Pufna

Ultra magazin

5 trendova njege kože koji će biti najpopularniji 2021. godine

Ultra magazin

Crvena boja donosi energiju i optimizam u hladne zimske dane

Ultra magazin