• Home
  • Ultra Moderno
  • Bh. dizajner Milan Senić i brend “Smilelove” kreirali haljinu kojoj nećemo moći odoliti
Ultra Moderno

Bh. dizajner Milan Senić i brend “Smilelove” kreirali haljinu kojoj nećemo moći odoliti

Noviteti kreativnog studija „Smilelove“ usmjereni su na temu ljubavi. Riječ je o remake-u haljine „Don’t break my heart“ koja je bila najprodavaniji proizvod brenda „Smilelove“ tokom ljetnih sezona posljednje dvije godine. Kako je riječ o nečem drugačijem, za potrebe kreiranja novog izgleda prepoznatljivog bestsellera, angažovali su dobro poznato ime bh. modne scene, modnog dizajnera Milana Senića.

Foto: Hamza Kulenović
Baner-mirisi

Ekskluzivitet ove priče leži u činjenici da se po prvi put ovaj bh. dizajner predstavlja u kolaboraciji sa drugim bh. brandom. Ovakvim i sličnim projektima brend „Smilelove“ uključuje autore iz različitih područja kreativnih djelatnosti, te će ova saradnja biti samo jedna od mnogih koje imaju u planu.

„Naziv haljine „Don’t braek my heart“ je nastao u svrhu skretanja pažnje na međuljudske odnose koji su često sve drugo osim iskreni, lijepi i nježni. Ona je poziv na odgovornost prema sebi i drugima. Kod kreiranja proizvoda prvenstveno dajem akcenat na pričanju priče, odnosno slanju određene poruke, a u ovom slučaju je to razumijevanje fenomena ljubavi u njenoj cjelovitosti. Ljubav nije „Hollywoodski film“ iako ponekad može da liči na to. Ona se ne dokazuje kroz žrtvu. Nastaje u nama samima, u ljubavi prema vlastitom postojanju i osjećaju vrijednosti, i ona kao takva se preliva u sva bića oko nas“, rekla je dizajnerka brenda „Smilelove“ Elma Smajlović.

Foto: Hamza Kulenović

„Ljubav kao univerzalna tema pokretač je inspracije i stvaralaštva svakom umjetniku, pa tako i meni. Kao kreativac pokušao sam odgovoriti na ovaj kreativni zadatak na svoj način. Svako od nas se našao u situaciji da nam je srce bilo „slomljeno“ te smo morali tražiti načine kako da ga ponovo „sastavimo“. Upravo ovakva misao mi je poslužila kao inicijacija za kreiranje novog modela haljine „Don’t break my heart“.  Kao dizajner koristim dekonstrukciju kao svoj način kreativnog izražavanja koja podrazumijeva rastavljanje na gradivne dijelove i njeno ponovno sastavljanje, time stvarajući nova i inovativna rješenja. Tako sam i u ovom kreativnom zadatku primijenio isti princiop. Dijelovi starih polomljenih srca sastavljeni su središnjim šavom u novu vizuelnu i funkcionalnu cjelinu.  Na taj način, dobili smo novo srce koje ima zadatak i poruku da nas podsjeti da se pobrinemo što bolje za otkucaje svog srca, kao i za savršeni ritam koji nas prati“, ispričao je dizajner Milan Senić.

Foto: Hamza Kulenović

Svoj primjerak haljine „Don’t break my heart“ možeš poručiti putem Instagram i Facebook stranice „Smilelove“, kao i u studiju koji se nalazi u ulici Kralja Tvrtka 13 u Sarajevu.

Slični članci

Mirisi proljeća u Mangu

Ultra magazin

5 kombinacija boja koje moraš probati ovog proljeća

Ultra magazin

Proljećne kombinacije koje će te inspirisati

Ultra magazin