• Home
  • Ultra Inspirativno
  • Avon u saradnji sa kompanijom BH Telecom, predstavlja novu kampanju za podizanje svijesti o karcinomu dojke 
Ultra Inspirativno

Avon u saradnji sa kompanijom BH Telecom, predstavlja novu kampanju za podizanje svijesti o karcinomu dojke 

Kao jedan od glavnih Avonovih društveno odgovornih projekata borba protiv raka dojke je posebno bitna tokom ovog ružičastog mjeseca. Podizanje svijesti o karcinomu dojke stalni je fokus, a kompanija nastavlja sa svojom platformom BUDI ZDRAVA! Mjesec oktobar će obilježiti Avon kampanja pod nazivom “ČEKIRAJ“: cilj je doprijeti do što većeg broja ljudi i podići svijest o ovoj bolesti.

Nastavljajući dugogodišnji poziv #budizdrava svim ženama, Avon ove godine donosi novu kampanju za borbu protiv karcinoma dojke pod nazivom #čekiraj koja će na jednostavan način podsjetiti žene na važnost redovnih samopregleda. cekiraj.ba je interaktivna web stranica koju otvaraš na svom mobilnom telefonu, a  vodi te kroz tri jednostavna koraka kojima se simuliraju osnovni pokreti za samopregled grudi.

Nakon pravilno pređenih koraka možeš doći i do stranice budizdrava i svih potrebnih informacija o raku dojke i podršci, a koja je dio dugogodišnje saradnje s udruženjem “Novi pogled!” Na jednom mjestu su objedinjeni svi bitni podaci o samopregledu i pregledima, te se pomoću posebne aplikacije svakoj ženi šalje personalizovani podsjetnik za obavljanje pregleda.

Iako u Bosni i Hercegovini ne postoji zvanični registar ove bolesti, informacije kojima su dostupne pokazuju da godišnje više od 1500 žena oboli od karcinoma dojke, a smrtnost je i dalje visoka jer svake godine od ove bolesti umre oko 500 žena.

Karcinom dojke je bolest koja je izlječiva u više od 90% slučajeva ako se otkrije na vrijeme. U ovom brzom načinu života kojim svi danas živimo, željeli smo se ženama obratiti na moderan, efikasan i zabavan način. Svako od nas dnevno dodirne ekran svog mobilnog telefona barem 3000 puta, zato vas mi želimo podsjetiti da 3 jednostavna pokreta koji mogu pomoći u očuvanju zdravlja. Klikni na cekiraj.ba na svom mobilnom telefonu jer smo samo zbog žena pojednostavnili i izdvojili 3 osnova koraka samopregleda dojki. Interaktivno, pokretima prstiju, ne samo da učimo nego i da se podsjetimo za buduće redovne samopreglede. Pozivam sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, koji ih trebaju zdrave,“ rekla je Šejla Korjenić PR kompanije Avon u Bosni i Hercegovini.

U ovoj interesantnoj kampanji partner kompanije Avon je i BH Telecom, koji kao  društveno odgovorna kompanija već godinama podržava brojne projekte koji imaju za cilj dizanje svijesti o ovoj bolesti koja sve više pogađa žene širom svijeta.

U mnogim zemljama se oktobar obilježava kao mjesec borbe protiv karcinoma dojke kako bi se skrenula pažnja o njegovoj rasprostranjenosti te podigla svijest o značaju prevencije i ranog otkrivanja. Link cekiraj.ba je potrebno otvoriti putem mobilnog telefona kako bi se prikazao pravilno i kako bi se mogla provesti sva 3 koraka samopregleda. Napominjemo da kampanja #čekiraj nije usmjerena samo na žene kao skupinu izloženu ovoj bolesti, nego i na muške članove porodice koji link aplikacije mogu podijeliti sa svojim majkama, suprugama, kćerkama, sestrama i prijateljicama i na taj način im poručiti da im je njihovo zdravlje važno”, istaknula je Hidajeta Čomor, stručni saradnik za korporativne komunikacije BH Telecoma.

Postani dio humanitarne #čekiraj mreže: na svom mobilnom podijeli cekiraj.ba link sa svima koje voliš i pozovi sve svoje prijateljice da nauče ova 3 osnovna koraka, podsjeti ih da misle na svoje zdravlje.

Pridruži se Avonovoj kampanji i širenju svjesnosti o važnosti samopregleda i pobjedi nad ovom bolesti. Dijeli sve sadržaje sa što većim brojem svojih prijatelja, poznanika i budi dio Avonove humanitarne porodice.

Ne čekaj. Čekiraj!

Slični članci

Alicia Silverstone veganstvom protiv klimatske krize

Ultra magazin

Kvalitet opreme je važan segment treninga!

Ultra magazin

8 najugroženijih životinjskih vrsta na svijetu

Ultra magazin