• Home
  • Ultra Moderno
  • Avon predstavlja novi identitet brenda i kampanju “WATCH ME NOW!”
Ultra Moderno

Avon predstavlja novi identitet brenda i kampanju “WATCH ME NOW!”

Misliš da poznaješ Avon? Razmisli još malo…

Avon se mijenja… Globalni lider u industriji ljepote, lansira novu brend kampanju: Watch Me Now. CEO  potvrđuje, da novo pozicioniranje reflektuje Avon današnjice i naglašava svrhu mijenjanja života žena na bolje. Novi brend identitet, otkriva se globalno tokom septembra, u čast proslave 135. rođendana kompanije AVON.

Foto: AVON

Kompanija ljepote Avon, lansirala je novu brend kampanju ‘Watch Me Now’, pozivajući ljude da preispitaju svoje stavove o ovom kultnom brendu. Avon, koji transformiše živote žena, donoseći ljepotu na drugačiji način, evoluira svoju poziciju s ciljem, koji bolje odražava današnji Avon – inovativan, odvažan i inkluzivan brend.

Foto: AVON

Kampanja pokrenuta u susret proslavi 135 godina Avona, #WatchMeNow naglašava istorijsku baštinu kompanije, koja brine i čini razliku više od jednog vijekaa: koristeći snagu ljepote otvara mogućnosti zarađivanja pod vlastitim uslovima i podržava humanitarne borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama. Proslavlja uspjeh onih, za koje se niko nije kladio da će uspjeti, jer prihvata različitosti, ističe neočekivane i često potcijenjene aspekte brenda Avon, njegovih ljudi, aktivizma i proizvoda, a za što je Avon dobio više od 300 nagrada širom svijeta i patentirao više od 1000 inovacija.

Foto: AVON

‘Watch Me Now’ uključuje novi vizuelni identitet i nadogradnju Avon logotipa, prvi put u posljednjih nekoliko decenija, kao i odvažniji samopouzdaniji način komunikacije, koji je relevantniji za milione kupaca danas. Novi logotip već se počeo pojavljivati ​​na proizvodima i u brošurama, a uključuje referencu na obline izvornog Avonovog logotipa iz 1930-tih, uz novi gradijent boja i dizajn element, koji je temeljen na oblinama ženskog lica.

Foto: AVON

 

Angela Cretu, Avon CEO naglašava: „Watch Me Now“ označava početak novog poglavlja za Avon. Već 135 godina, Avon se bavi ljepotom na drugačiji način, i sada se ne zaustavljamo, tek započinjemo! Uvažavamo sve što smo naučili o važnosti direktne komunikacije i prodaje i to primjenjujemo u kontekstu današnjice – koristimo nove digitalne alate, koji našim savjetnicama za ljepotu danas, više nego ikad omogućavaju fleksibilan, brz i jednostavan rad na vlastitim društvenim platformama.

Foto: AVON

Nastavljamo sa inovacijama i rastom, ulaganjem u istraživanje, razvoj proizvoda i ljude, kako bi osigurali ljepotu dostupnu svima. I dalje ćemo progovarati protiv nasilja, podržavati borbu protiv raka dojke, podsticati promjene i širiti pozitivan uticaj na žene globalno. Razlika je u tome, što to od sada radimo na relevantniji i hrabriji način, sigurni u sebe i svoju poziciju na tržištu, kako bismo Avon otvorili svima i proširili svoje poslovanje.”

Foto: AVON

Sa pet miliona Članova Kluba na više od 50 svjetskih tržišta, Avon je tokom posljednjih 12 mjeseci ubrzao svoje inovacije i poslovnu transformaciju – kroz povećanje digitalnih alata i konkretnu podršku svojim timovima, kao i lansiranje novih inovativnih patentiranih proizvoda, koji predvode trendove.

Foto: AVON

Avonove najnovije inovacije uključuju ProtinolTM, sljedeću generaciju retinola, koji je takođe bio Avonovo otkriće, esenciju parfema u čvrstom gel obliku i to za jedan od najomiljenijih mirisnih brendova Today Tomorrow Always, kao i Adapt, prvu kolekciju za njegu kože formulisanu da smanji utjecaj menopauze i hormonalnih fluktuacija na kožu. U Bosni i Hercegovini, Avon je već zabilježio rast od 189% u digitalnom načinu prodaje i uspješno prilagodio on-line poslovanje novim prilikama i potrebama korisnika, što dokazuje koliko je brend istinski relevantan u životu žena danas.

Foto: AVON

 

Watch Me Now’ kampanja donosi novi Avon na tržište ljepote, donosi promjenu i relevantnost. Misliš da poznaješ Avon? Razmisli još malo i pogledaj.

Niste nas vidjeli da dolazimo, a sada ne možete skrenuti pogled.

Avon. Watch Me Now.  

http://www.avon.ba/PRSuite/watchmenow.page

#WATCHMENOW
#gledajmeSADA

Slični članci

Dijana Tepšić – Prozračan makeup sa Avon proizvodima

Ultra magazin

Marko Feher: “Svoj cijeli život tragam za identitetom, ovo je bio logičan slijed”

Ultra magazin

Modni trendovi 70-tih koji su ponovo aktuelni

Ultra magazin