Ultra Kreativno

Animacija koja promoviše pozitivne navike korištenja vode u Australiji

Globalna kreativna kompanija Buck osmislila je animiranu kampanju za Sydney Water koja vodu ističe kao dragocjen resurs i promoviše navike odgovornog korištenja vode.

Sadrži šest TV reklama, kratke animacije za društvene medije i seriju reklamnih plakata za ulice Sydneya, a to je posebno važna kampanja, jer se Australija bori sa sušama i razornim sezonama požara.

Videozapisi su oda ljubavi prema vodi i svim nevjerovatnim stvarima koje ona može učiniti. “Cilj je natjerati ljude da paze na korištenje vode”, objasnio je Gareth O’Brien, izvršni kreativni direktor kompanije Buck. “I željeli smo demonstrirati različite načine na koje možemo napraviti male promjene kako bi sačuvali vodu tokom svog svakodnevnog života, na zabavan i šaljiv način.”

U svakom od videozapisa plavih nijansi ženski glas izgovara kvalitete vode u obliku pjesme, dok njene riječi oživljavaju na ekranu u prilično fluidnom digitalnom animacijskom stilu. Nakon podsjećanja da je voda dragocjen resurs, svaki od spotova nudi konkretan savjet kako sačuvati vodu, poput savjeta da tuširanje traje do četiri minute ili dužine omiljene pjesme.

Buck je koristio programe Maya i Cinema 4D za stvaranje metamorfozirajućih objekata animacije, koji su naslijedili ponašanje vode prskanjem, kapljicama i mreškanjem.

Slični članci

Ove zapanjujuće ljudske skulpture nestaju kad se pogledaju iz određenih uglova

Ultra magazin

Trikovi za jednostavno uređenje doma

Ultra magazin

Pogledaj fotografije životnih situacija sa preslatkim vjevericama u glavnim ulogama

Ultra magazin