Ultra Zanimljivo

8 jednostavnih savjeta i trikova protiv opadanja kose

Istraživanja pokazuju, da će otprilike dvije trećine muškaraca iskusiti neki oblik gubitka kose do 35. godine života. Žene su u malo boljoj, ali takođe nezavidnoj situaciji, svaka druga se susrela sa ovim problemom do svoje 35. godine. Jasno je da je gubitak kose veliki problem za oba pola, zato je potrebno spriječiti opadanje kose, prije nego što bude prekasno.
Foto: Unsplash

“Postoji otprilike 50 oblika gubitka kose, od kojih je 10-tak prilično uobičajeno, ali većini pacijenata nije poznato“, objašnjava doktorica Amy McMichael. Dobra vijest je da postoje preventivni koraci koje možeš preduzeti, kako bi kosa ostala zdrava.

Oprezno  sa farbanjem kose

Kada biraš farbu za kosu, potrudi se da ona bude što kvalitetnija i što manje štetna. Jer, kada kosu posvjetljuješ ili potamnjuješ, farba uklanja zaštitni sloj vlakna kose. Zbog toga, dlaka postaje tanja i slabija, što tvoju kožu čini osjetljivijom na oštećenja i podložnijom opadanju.

Ne češljaj mokru kosu

Pokušaj da ne češljaš kosu odmah nakon njenog pranja. Mokra kosa je u najslabijem i najugroženijem stanju, pa se u tom periodu povećava i šansa za opadanje. Ako ipak moraš počešljati svoju kosu dok je vlažna, koristi četke od prirodnih vlakana, kao i češalj sa širokim zubima. Dobra ideja je i samo nježno prstima proći kroz kosu, kako bi se rasplela.

Foto: iStock
Izbjegavaj frizure gdje je kosa previše zategnuta

Svedi na minimum frizure kod kojih je kosa previše zategnuta, odnosno one od kojih zna ponekad i glava da zaboli koliko opterete tjeme. Svakodnevno uvijanje kose, vezanje u konjski rep, pletenice, riblje kosti – sve ovo škodi tjemenu i slabi dlaku. Za svečane prilike je u redu odlučiti se za neku od ovih frizura, ali ih je definitivno neophodno izbjegavati svaki dan.

Svaki dan ista frizura

Još jedna stvar koju osobe često ponavljaju je nošenje iste frizure svaki dan. Posebno ako ona podrazumijeva zatezanje kose, poput konjskog repa. Kao što smo već rekli, povremeno je u redu napraviti pletenice ili neku drugu frizuru, ali dozvoli svojoj kosi da se „odmori“, nakon neke od ovih frizura.

Fen smanji na minimalnu temperaturu

Gledaj da kosu sušiš prirodno, kad god si u prilici, pogotovo ljeti. Kada moraš koristiti fen, neka temperatura bude najniža moguća. Takođe, dok sušiš kosu, neka fen bude udaljen bar 15 cm od kose, a pomjeraj ga sa jednog mjesta na drugo što češće.

Foto: Unsplash
Smanji korištenje svih električnih uređaja za oblikovanje kose

Ako ih već koristiš, sve uređaje za oblikovanje kose, baš kao što smo rekli i za fen, upotrebljavaj na što nižoj temperaturi. Takođe, danas postoje mnogi sprejevi za zaštitu kose od topline, pa obavezno i njih uvrsti u svoju njegu kose.

Unosi u organizam što više vode

Kao što već sigurno znaš, voda je dobra za organizam iz milion različitih razloga. Rast kose i nivo hidratacije su povezani, mnogo više nego što vjerovatno misliš. Sastav svake dlake čini do 20% vode, a da bi kosa rasla, potrebno je održati nivo hidratacije na nivou. U skladu sa tim, preporučuje se dnevni unos vode od 2 litre.

Zdrav način života

Kao kod bilo čega što ima veze sa starenjem, zdrava hrana, uravnotežena prehrana i zdrav način života, generalno mogu pomoći u održavanju zdravlja tijela. Osiguravajući da je tvoja prehrana puna potrebnih vitamina i hranjivih sastojaka, možeš spriječiti gubitak kose, ali i održati svoje tijelo u vrhunskoj formi.

 

Izvor: bestlifeonline.com

Slični članci

Porast porodičnog nasilja u doba korona virusa

Ultra magazin

Vodič za proljetno čišćenje doma

Ultra magazin

Kako će Venera u Blizancima uticati na naš ljubavni život?

Ultra magazin