Ultra Inspirativno

5 savjeta kako izgraditi rutinu hodanja

Prije nego što se posvetiš rutini hodanja, korisno je utvrditi svoju motivaciju. Danas mnogi od nas provedu najviše vremena, sjedeći na poslu. Postoje istraživanja, koja pokazuju da 15 minuta hodanja može podstaknuti našu kreativnost i vještine rješavanja problema.

izdraditi rutinu hodanja
Foto: freepik.com

Postoje dokazi i da hodanje podiže raspoloženje, smanjuje anksioznost i stres. Zato pokušaj da promijeniš svoje razmišljanje, tako da ti hodanje ne bude nešto što moraš raditi, već želiš. U nastavku pročitaj pet najboljih savjeta za početak rutine hodanja… i pridržavanje od ponedjeljka do petka.

Počni sa kratkim šetnjama

Istraživanja nam govore, da čak i najmanje doze vježbanja donose koristi, koje mijenjaju život i naše mentalno i fizičko zdravlje. Za početak je dovoljno deset minuta šetnje. Ovo je lako ponoviti svaki dan i samim tim početi izgrađivati naviku. Odatle možeš napredovati do veće udaljenosti – ali ne dozvoli da te veći zalogaji prevare, kada je u pitanju šetnja.

hodanje
Foto: freepik.com
Odredi “tačku” koja će te podsjetiti da je vrijeme da zgrabiš patike

Psihologija kaže, da svaka sjajna navika počinje „nagovještajem“ ili nečim što pokreće naviku. Ako svoju šetnju povežeš sa drugom svojom rutinom, mnogo je veća vjerovatnoća da ćeš se toga pridržavati. Možda to znači izaći napolje u trenutku, kada staviš prljavo posuđe od ručka u mašinu, ili odmah nakon dnevnog sastanka u 11 sati. S vremenom će hodanje postati navika kao i svaka druga.

Promijeni rutu

Ponekad je promjena pejzaža, ono što ti je potrebno da se zaista raduješ svojoj šetnji. Kreni drugim putem, kroz park ako obično ideš gradom i obrnuto. Ili jednostavno promijeni tempo kojim ideš.

izgraditi rutinu hodanja
Foto: freepik.com
Ako je hladno, potraži zatvoreni prostor

Ako je vani jako hladno i pada kiša ili snijeg, možda ćeš odustati od šetnje na uobičajenoj ruti. Pokušaj pronaći shopping mall u bizini, koji će ti poslužiti kao alternativa. Na toplom si i u svijetlom prostoru, što je odlično za duge zimske noći.

Slušaj podcast ili audio knjigu

Šetnja je idealno vrijeme za slušanje podcasta ili audio knjige. Dvije korisne stvari odjednom. Na taj način ćeš se radovati i šetnji i novoj epizodi podcasta. Ako imaš psa, tim bolje, koristi svaki slobodan trenutak da prošetaš sa psom.

Izvor: wellandgood.com

Slični članci

Jutarnje navike koje preporučuju doktori i psiholozi širom svijeta

Ultra magazin

7 ideja za kvalitetno provedeno vrijeme sa mamom

Ultra magazin

Savjeti za ispunjeniji život i sreću ako si solo

Ultra magazin